Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet. Minkälainen nainen jää teille mieleen ja mistä syystä.

Vierailija
24.11.2024 |

Olen 35-vuotias mies ja suosittu naisten keskuudessa.Tapailen ahkerasti lukuisia naisia. Saan aina pillua ja nussin. Kerran yksi tyttö suostui vain esileikkiin.Tämän pidättyväisyyden vuoksi nainen jäi mieleeni ja halusin tavata häntä uudelleen. Nyt olen rakastunut häneen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset naiset, jotka antaa ekoilla treffeillä, niin kuin ois tunnettu pidempäänkin. Niissä on aina jonkinlaista taikaa ja ne jää pidemmäksi aikaa mieleen, jotkut loppuelämäksi. Ne, jotka ei anna ekoilla treffeillä, niin unohtuu heti, eikä toisia treffejä tule.

Vierailija
2/23 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä perse jää mieleen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oli tottunut saamaan naisilta "pesää", niin luonnollisesti yksi poikkeus jäi mieleen.

Vierailija
4/23 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö tämä uusi nainen sun villistä menneisyydestä? 

Vierailija
5/23 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi tällainen nainen mieleen. Oli hyvin ujon oloinen, mietin onko hän oikeasti edes harrastanut seksiäkään. Hyvännäköinen, hyvävartaloinen, mutta ujo. Heti oli jotenkin ristiriitainen vaikutelma, tämähän tietysti veti voimakkaasti puoleensa. Nainen halusi nopeasti seksiä mikä oli häneltä aika yllättävää. No juu, oli kyllä seksiä harrastanut tämä nainen selkeästi aiemminkin. Ihastuin häneen. Tavattiin muutamia kertoja. Nainen kävi jotenkin oudon levottomaksi, vaikea kuvailla, mutta aivan kuin jokin ei olisi täsmännyt hänessä. Mä en enää halunnut sopia uutta tapaamista josta nainen selkeästikin oli, ei nyt vihainen, ei kyllä surullinenkaan, jokin outo tunnereaktio kuitenkin tuli. Eipä mennyt kauaakaan kun hän näytti löytäneen jo uuden miehen. 

Vierailija
6/23 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kerran mukavan,ja ihan hyvännäköisen tytön,muutaman kerran tavattuamme huomasi että olin rakastumassa häneen,en kiirehtinyt seksihommien kanssa,sillä tahdoin oikeasti hänet,ehkä tulevaisuudessa jopa vaimokseni.Hän alkoi kiirehtimään seksiä kanssani,ja kun sitä harjoitimme,niin olihan se ihanaa kokemattomalle pojalle,ihmettelin hieman miten se oli hänelle niin helpon oloista,ja kuinka hän osasi kaikki asennot ynnä muut jutut.Jonkun ajan kuluttua hän kertoi että oli seurustellut toisen hieman vanhemman pojan kanssa,ja syönyt jopa pillereitä että voi harrastaa seksiä hänen kanssaan,sitten se poika oli jättänyt hänet,ja jonkun ajan kuluttua hän oli pari kertaa harrastanut seksiä jonkun muusikon kanssa.Silloin ajattelin ettei tämmöinen nainen kelpaa miulle elin kumppanikseni,ja sanoin sen hänelle,ja että tämä oli nyt tässä.meni varmasti paremmin näin,oppipahan miettimään kannattiko olla niin leväperäinen.

Vierailija
7/23 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole pi**ua koskaan saanut. Tämä on vaan tällainen nais viha provo.

Vierailija
8/23 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kerran mukavan,ja ihan hyvännäköisen tytön,muutaman kerran tavattuamme huomasi että olin rakastumassa häneen,en kiirehtinyt seksihommien kanssa,sillä tahdoin oikeasti hänet,ehkä tulevaisuudessa jopa vaimokseni.Hän alkoi kiirehtimään seksiä kanssani,ja kun sitä harjoitimme,niin olihan se ihanaa kokemattomalle pojalle,ihmettelin hieman miten se oli hänelle niin helpon oloista,ja kuinka hän osasi kaikki asennot ynnä muut jutut.Jonkun ajan kuluttua hän kertoi että oli seurustellut toisen hieman vanhemman pojan kanssa,ja syönyt jopa pillereitä että voi harrastaa seksiä hänen kanssaan,sitten se poika oli jättänyt hänet,ja jonkun ajan kuluttua hän oli pari kertaa harrastanut seksiä jonkun muusikon kanssa.Silloin ajattelin ettei tämmöinen nainen kelpaa miulle elin kumppanikseni,ja sanoin sen hänelle,ja että tämä oli nyt tässä.meni varmasti paremmin näin,oppipahan miettimään kannattiko olla niin leväperäinen.

Kyllä olet typerä. Keksitty tarina.

Vierailija
9/23 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että ihan leväperäinen. Ehkä hän oli aidosti rakastunut tähän hänet jättäneeseen. Sinäkin nautit taidokkaasta naisesta ja sitten dumppasit. Toivottavasti saat ansaitsemasi koston mokoma moukka.

Vierailija
10/23 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kerran mukavan,ja ihan hyvännäköisen tytön,muutaman kerran tavattuamme huomasi että olin rakastumassa häneen,en kiirehtinyt seksihommien kanssa,sillä tahdoin oikeasti hänet,ehkä tulevaisuudessa jopa vaimokseni.Hän alkoi kiirehtimään seksiä kanssani,ja kun sitä harjoitimme,niin olihan se ihanaa kokemattomalle pojalle,ihmettelin hieman miten se oli hänelle niin helpon oloista,ja kuinka hän osasi kaikki asennot ynnä muut jutut.Jonkun ajan kuluttua hän kertoi että oli seurustellut toisen hieman vanhemman pojan kanssa,ja syönyt jopa pillereitä että voi harrastaa seksiä hänen kanssaan,sitten se poika oli jättänyt hänet,ja jonkun ajan kuluttua hän oli pari kertaa harrastanut seksiä jonkun muusikon kanssa.Silloin ajattelin ettei tämmöinen nainen kelpaa miulle elin kumppanikseni,ja sanoin sen hänelle,ja että tämä oli nyt tässä.meni varmasti paremmin näin,oppipahan miettimään kannattiko olla ni

Ja vielä typerämpi jos totta!

Vierailija
11/23 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle jäi tällainen nainen mieleen. Oli hyvin ujon oloinen, mietin onko hän oikeasti edes harrastanut seksiäkään. Hyvännäköinen, hyvävartaloinen, mutta ujo. Heti oli jotenkin ristiriitainen vaikutelma, tämähän tietysti veti voimakkaasti puoleensa. Nainen halusi nopeasti seksiä mikä oli häneltä aika yllättävää. No juu, oli kyllä seksiä harrastanut tämä nainen selkeästi aiemminkin. Ihastuin häneen. Tavattiin muutamia kertoja. Nainen kävi jotenkin oudon levottomaksi, vaikea kuvailla, mutta aivan kuin jokin ei olisi täsmännyt hänessä. Mä en enää halunnut sopia uutta tapaamista josta nainen selkeästikin oli, ei nyt vihainen, ei kyllä surullinenkaan, jokin outo tunnereaktio kuitenkin tuli. Eipä mennyt kauaakaan kun hän näytti löytäneen jo uuden miehen.

Teidän olisi varmaan kannattanut puhua asia läpi.

Omalle kohdalle osui aika vastaavanlainen kuvio (olen siis nainen), ja luulen, että siinä kumpikin osapuoli oli vähän hämmentynyt ja peilasi omia epävarmuuden tunteitaan toiseen/ toisesta. Kovin olin ihastunut häneen, eikä se tunne sinänsä mihinkään ole hävinnyt, vaikkakin varmaan jotenkin hiipunut niinkuin kasvi, jota ei ole aikoihin kunnolla kasteltu ja lannoitettu. Uutta miestä ei ole löytynyt eikä edes etsitty. Tuo ihastus oli sen verran voimakas, että vaikea sitä olisi kenenkään ylittää, enkä aio mihinkään vähäisempäänkään tyytyä.

Ehkä tuo ihastuksesi olisi kaivannut Sinulta suoremmin vihreää valoa ja kävi sitten levottomaksi kun ei kokenut sitä näytettävän.

Jos asia jäi painamaan Sinua, ota naiseen yhteyttä. Puhumalla asiat selviää, ja kastelemalla ja lannoittamalla kasvitkin alkaa jälleen kukoistaa.

Vierailija
12/23 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tapasin terassilla ujon, mutta hyvä vartaloisen nuoren naisen. Sänkyyn päädyttiin ja mikä meno olikaan. Oli vasta eronnut ja halusi edestä ja takaa monta kertaa yössä. Sen parin viikon aikana ei tullut kyllä juurikaan nukuttua.

Vierailija
13/23 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintava, reitevä, persevä ja iloinen antaja, koska Jumalakin rakastaa iloista antajaa. Miksipä en minäkin koska uskossa olen. 

Vierailija
14/23 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen jää herttainen sisko, ja herttaisuussyistä. Kynis.mies

Vierailija
15/23 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muusikko eroaa tavallisesta ihmisestä kun sinun piti sitä niin painottaa? Olen tapaillut muusikkoa, onhan heissä tietynlaista glamouria, mutta sen takaa paljastuu ihan tavallinen inhimillinen ihminen.

Vierailija
16/23 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän olisi varmaan kannattanut puhua asia läpi.

Omalle kohdalle osui aika vastaavanlainen

Veikkaan samaa. Mies on joko tarkoituksella tai tahattomasti itse "välinpitämättömyydellään" aiheuttanut naisen levottomuuden. Mies itse ollut epävarma tunteistaan.

Vierailija
17/23 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset on jääneet mieleen jotka ovat olleet todella kiimaisia.Eli baarista ehdottavat jo kesken illan pois lähtöä kämpille.Perillä heti asiaan ja antavat niin paljon naida kun vain jaksaa.Aamulla eräs vielä kysyi että haluatko vielä kerran tulla ennen kuin pitää lähteä.

Vierailija
18/23 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen heikkona naisiin, joilla on pitkät hiukset. Muistan kaikki ne kerrat, kun ole nähnyt naisen alastomana sängyssä pitkät hiukset levällään ylävartalon peittona.

Vierailija
19/23 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla rakkaus loppuu siihen kun sääret aukeaa. Ruokit vain omaa egoasi, kunnes jossain vaiheessa elämäsi romahtaa. Aikuistu!

Vierailija
20/23 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen heikkona naisiin, joilla on pitkät hiukset. Muistan kaikki ne kerrat, kun ole nähnyt naisen alastomana sängyssä pitkät hiukset levällään ylävartalon peittona.

Mulle tulee mieleen Edward Munchin joku maalaus jossa on punatukkainen nainen ja vihreä tausta... ehkä vähän sama tunnelma kuin Huuto-teoksessa. Haluaisitko maalauksen jossa pitkätukkainen nainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi