Onko punainen auto hyvä?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mun punaista jo haudattua autoparkaa ikävä.
Vie sitten kukkia haudalle jouluna. Punaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, turvallinen väri.
Valkoinen ja keltainen myös turvallisia värejä.
Valkoinen ei ole suomen talvessa ollenkaan turvallinen väri! Keltainen ja oranssi ovat!
Punainen on hyvä väri. Tietää, että nainen ratissa niin osaa varoa.
Vierailija kirjoitti:
Parempi kun sininen.
Niin on, mulla meni ekasta sinisestä vaihdelaatikko, toisesta kannentiiviste. Punaiset ja valkoiset on kestänyt hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, turvallinen väri.
Valkoinen ja keltainen myös turvallisia värejä.
Talvellakin?
Muuten juu mutta deittimarkkinoilla todellinen red flag.
Vierailija kirjoitti:
Punaisen auton kuljettaja näkee enemmän huonoa käytöstä liikenteessä kuin muunvärisilla liikkuva. En suosittele, ellei omaan päähän istu lippalakki lippa taaksepäin käännettynä.
Lierihattuiset ne ovat olleet aina kamalimpia kuskeja, niin miehet kuin naisetkin. Eikä edes väliä auton värillä.
Punainen on, muun väriset ovat vähintään arveluttavia.
Punaisen värin huonoin puoli on, että punainen väripigmentti haalistuu helpoimmin vanhetessaan. Alkaa näkyä niissä yli 10 vuotiaissa punaisissa autoissa.
Neutraalit värit säilyttää arvonsa paremmin.
On se ainakin nopeampi kuin vaikka harmaa.
Vierailija kirjoitti:
Punaisen värin huonoin puoli on, että punainen väripigmentti haalistuu helpoimmin vanhetessaan. Alkaa näkyä niissä yli 10 vuotiaissa punaisissa autoissa.
Tätä olin tulossa minäkin kertomaan. Haalistuu jo aiemmin kuin 10 vuodessa, jos joutuu säilyttämään auringonpaisteessa ja tuolloin voi tulla haalistuneita läikkiä sinne tänne.
Mazdan soul red on seksikäs punainen 👍
Jos ostaa punaisen kannattaa ostaa metalliväri ja hieman tummempisävyinen. Kirkas "peruspunainen" on ilmeisesti kuten edellä kerrottu kaikkein nopeimmin haalistuva ja halkeileva. Just nyt mulla on lämmin autotalli ilman ikkunaa eikä tarvetta säilyttää ulkona päivisinkään ja voisin jopa harkita peruspunaista ja teettää siihen keraaminen tai vast. pinnoite suojaamaan. Elämäntilanne saattaa kuitenkin muuttua ja autoa joutua säilyttämään ulkona.
Kysy Askolt.
Asko ajaa punaisella audolla, hippi hakkaa ilmastoidul dildolla.