Paljonko teillä kuluu jauhelihaa viikossa? Meillä menee sikanautaa 7kg/per viikko.
Meitä on kaksi eli 3.5kg per naamaa ja puoli kiloa päivässä per naamaa.
Kommentit (33)
Mulla menee 400 g päivässä.
t. Konalan jauhelihamies
0 g. Ei ihminen tarvitse jauhelihaa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
t. Konalan jauhelihamies
Nautaa vai sikanautaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Konalan jauhelihamies
Nautaa vai sikanautaa?
Nautaa
Syötte siis paksunsuolensyöpää odotellessa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Konalan jauhelihamies
Nautaa vai sikanautaa?
Nautaa
Konalan jauhelihamies syö sikanautaa
Ei possua, nautaa aina. Liha on hyvä!
Meillä menee 75kiloa aina enempi ku teillä.
Vierailija kirjoitti:
0 g. Ei ihminen tarvitse jauhelihaa mihinkään.
Eikä varsinkaan sika-nautaa. Yököttävämpää ei tiedä. Se haju 🤢
0 kg koska emme juurikaan syö lihaa ja jos syödän niin se ei todellakaan ole suomalaista
Tehdään hampurilaisia jokapäivä eli kyllähän sitä menee. Voidaan todeta että arviolta noin jokseenkin palttiarallaa kulutustottumukset ovat eritoten näin talvisaikaan suht kohtuullisella tasolla tarkasteltuna suhteellisen hyvällä tolalla ottaen huomioon kokonaiskulutuksen määrän joka sinällään ei ainakaan laatuun nähdeen aseta sen suurempia eroja vaan päinvastoin kohtuullinen määrä suhteessa kulutukseen edesauttaa tavoitteiden kokonaismäärissä tarkasteltuna jokseenkin tätä kysymystä ajatellen.
Joo, enemmin ulkomailla tuotettu antibiootti liha🙄
Syön ehkä kerran kuussa jauhelihaa. Ei ole suurta herkkua. Muutenkin päivittäinen proteiinisuositus on 70g päivässä (60-kiloiselle) eli toivottavasti teidän vastaukset on trollausta.
Yksi pussi HK:n lihapyöryköitä kuluu viikossa. Pussi painaa 360g ja niissä lihaa on 16%, joka on jauhelihaa. Noin 60 grammaa menee siis jauhelihaa.
Emme syö sikaa muuta kuin pekonina. Nautaa 10 % menee max 700 gr viikossa. Vanhemmat ja täydi-ikäinen poika.
Me ei käytetä sikaa missään, naudan jauhelihaa kuluu paljon, omien nautojen jauhelihaa pakkasessa. Muuten syödään riistaa ja kalaa.