Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä taisi mennä elämä uusiksi - miehellä " uusi" lapsi

Vierailija
21.02.2007 |

Ja provon huutelijoille sanon heti aluksi, että tällaista tapahtuu. Ei ainoastaan Täydellisissä naisissa, vaan ihan oikeassa elämässä.

Mieheni sai kirjeen 16-vuotiaalta tytöltä. Mieheni on kuulemma tytön isä.

Me ollaan oltu yhdessä kymmenisen vuotta. Miehellä ei ole aavistustakaan, kuka on tytön äiti... Kuulemma jollain leirintäalueella olivat tavanneet. Nainen oli ollut alaikäinenkin silloin, kun oli raskaaksi tullut. En tiedä, miksei ollut ottanut aiemmin yhteyttä. Tyttö sanoi, että sai tietää isänsä nimen vasta kun täytti 16. Siis äiti kertoi nyt vasta.

Tää päivä ollaan vaan oltu ja mietitty. Mies meinaa soittaa tytölle huomenna jo.

Miten tästä eteenpäin? Mitä nyt tapahtuu?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet edelleen vähättelyn maailmanmestari. Kun sinä vaan " hoitelet asioita" niin muillekin se on ainoa oikea tapa suhtautua elämään?

Sitäpaitsi jos sulla on miehes kanssa 4 yhteistä lasta ja miehellä vielä 3 liitosta ennen sua niin ei se yksi lapsi tosiaan tunnu. Mut joillain on se yks lapsi ja elämä IHAN ERILAISTA.

Vierailija
22/27 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meidän talous taitaisi upota jos nyt pitäisi äkkiseltään löytyä liki 300 euroa kuussa elatusmaksuihin.

Että muuttaahan se lapsi elämää ihan käytännön tasollakin.

Vierailija:

Mutta hyvänen aika, jos joku muksu nyt jostain paljastuu ja sitä näkee joskus kolme kertaa vuodessa, niin suurin osa ajasta on just samanlaista kuin aina ennenkin. Paitsi jos haluaa alkaa väännellä ongelmia ja alkaa miettiä, et hei miltä must niinku tuntuu tää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta on mielenkiintoista keskustella.

Vierailija
24/27 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystäväni on kasvanut äitinsä kanssa, tiesi kyllä kuka isänsä on. Tämä isä sai uusimman vaimonsa ja vaimo sai selville että miehellä on tuollainenkin tytär.

Vaimo järjesti miehen ja tytön istumaan vierekkäin samoille sukujuhlille. Tyttö luuli miehen tietävän, kuka tyttö on. He juttelivat 2 tuntia omasta elämstään ja heillä oli hauskaa! Sitten tuli miehen vaimo paikalle ja kysyi joko olet " Mikko" kunnolla tutustunut tyttäreesi? Oli kuulemma miehen ilme mennyt hassuksi ja lopulta tajunnut kun oli tytön äidin nimen kuullut.

Nykyään isä itse haluaa (vaimon pakottaman sanon minä!!) olla rahallisesti mukana lapsensa elämässä vaikka elatusvelvollisuus on ollut ja mennyt. Tytär on 22 vuotias.

Eli uskon täysin ap:n juttuun. Sellaista se elämä on, ei kukaan vaan näistä asioist IRL puhu! Ovat yksityisasioita. En minäkään puhuisi.

Vierailija
25/27 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minunkin vanhempani muistivat minua 22-vuotiaana opiskelijana rahallisesti silloin tällöin, vaikka omillani jo asuinkin. Harvalla 22-vuotiaalla (vaikka jo työelämässä olisikin) tuhottomasti rahaa. Ärsyttää tämä asenne: entisille lapsille ei mitään, uusille kaikki. Ap:n tyttöön ei esim. ole hirveästi rahaa aikojen saatossa mennyt, joten en ihmettelisi, jos isä haluaisi muistaa. Onhan ehkäisykin kahden asia - ei vain naisen. Nainen vain kantaa ne välittömät seuraukset toisella tapaa.

Vierailija
26/27 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Vierailija
27/27 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdettu... Ja jos mies ei edes muista ko. tapausta, niin epäilisin vahvasti miehen isyyttä. Ja olen kyllä myös sitä mieltä, että jos minun miehelleni yhtäkkiä ilmestyisi lapsi jostain menneisyydestä, niin olisi se kyllä kriisin paikka. Eikä todellakaan sen takia, että en haluaisi miehelläni olleen elämää ennen minua, sillä tiedän hänen eläneen avoliitossakin aiemmin, mutta olisin kyllä meidän yhteisen lapsemme puolesta mustasukkainen.