Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvisruoan taitajien apua kaivataan!

21.02.2007 |

Minun pitäisi kehitellä lauantaiksi kasvis-illallisen pääruoka. Olen ajatellut, että lautasella olisi silloin

* perunavuokaa (viipaloituja perunoita, jotka paistetaan uunivuoassa öljyn ja yrttien kera)

* juustolla täytettyjä tomaatteja (täytteenä sinihomejuustoa, raejuustoa, omenakuutioita ja basilikaa)

* ja - - JOTAIN MUUTA?

Vinkkaisitteko ystävät, mikä kasvisjuttu voisi sopia tähän joukkoon? Olisiko se ihan vihreä salaatti vaiko jotain ruokaisampaa? En tiedä, mitä alkuruoaksi tarjoillaan, koska ilta toimii nyyttäriperiaatteella, eikä ruokalajeja paljasteta ennakkoon.

Kiitos (jälleen kerran) vinkeistänne!

t. Ompunäiti

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

soijarouhepihvejä!

Vierailija
2/3 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunat ja tomaatit kuulostaa lisukkeilta, vaikka niissä onkin juustoa jms.

Tee jotain soijarouheesta tai tofusta.

Katso kasvisruokareseptejä osoitteesta

www.kasvisruoka.com

Hyviä nyyttäreitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi tein kuin teinkin ensimmäistä kertaa elämässäni soijarouhepihvejä. Niistä ei tullut suorastaan taivaallisia, joten täytynee jatkaa harjoittelua erityisesti maustamisen suhteen : ). Kaiken kaikkiaan seurueemme vaikutti olevan oikein tyytyväinen pääruokaan!

Lintu75; mulla olikin jo talteen napattuna ja myös kokeiltuna hyvä kasvispihvien ohjeesi (blogistasi)! Tällä kertaa en tehnyt ko. pihvejä, koska yksi tämän " ruokakerhomme" sääntö on, että pitää laittaa jotain itsellekin uutta sapuskaa.

Mutta kiitokset siis teille!

t. Ompunäiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä