Avioliitto ilman seksiä
Onko parisuhde normaali, jos siitä toisen aloitteesta, vuosien jälkeen loppuu seksi?
Minusta seksi on tärkeä osa avioliittoa ja suhde ei ole ns. oikea parisuhde ilman sitä.
Toinen sanoo suoraan, ettei se ole hänelle niin tärkeää enää. Kuitenkaan avoin suhde ei käy. Mulle pitäisi riittää lelulaatikon sisältö seksielämäksi, vaikka tarvitsisin ihan ihmisen läheisyyttä ja halua.
En ole vielä valmis eroamaan, vaikka sekin käynyt mielessä. (Eri syitä siihen). Moni muukin asia suhteessa sakkaa. Hän sanoi (kännissä) että löytäisi kymmeniä mua parempia ja ettei arvosta mun ajatusmaailmaa, mutta arvostaa ihmisenä, mitä sitten tarkoittaakin.
Ei halua mua, kun oon niin vastenmielinen ja hankala,eikä hän ymmärrä miksi siitä huolimatta rakastaa minua.
Kun itse luen omaa tekstiäni, tajuan, että ei tästä mitään tule. Jos joku muu kirjoittaisi näin, sanoisin, että lähde ja lujaa. Ei vaan ole voimia lähteä. En oikeen muustakaan tiedä, kun tässä on yli puolet elämästä saman kanssa ollut.
Kun otan ne ilkeät sanat taas esille, ne kielletään tai selitellään taas niin, että toinen jaksaa jatkaa.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap et pysty itse päättämään, mitä haluat?
Päättämään? Mä kysyin onko suhde ilman seksiä normaali parisuhde.
Seksitön suhde ei tietenkään ole parisuhde. Kun asuntaan saman katon alla ilman seksiä, se voi olla mm. kulissisuhde, ystävyyssuhde, oleskelusuhde, pärjäilysuhde, hoitosuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap et pysty itse päättämään, mitä haluat?
Päättämään? Mä kysyin onko suhde ilman seksiä normaali parisuhde.
En ole vielä valmis eroamaan
Eipä mulla muuta.
Ei ollut ap.
Tuo ei ollut ap: n kommentti, mutta vastaan silti. En kysynyt vaihtoehtoja vaan onko suhde mielestänne enää normaali parisuhde ilman seksiä. Toki jokainen sen itse määrittää, en ole pyytänyt sitä mun puolesta päättämään. Pyysin teidän näkemyksiä asiaan.
'ap