Nainen. Unohdatko helposti ja annat anteeksi, jos seurustelukumppanisi loukkaa sinua.
Miesystäväni loukkasi minua ilkeillä huomautuksillaan ja ne jäi "hampaankolooni". Olin ujo ja arka 24-vuotias ja ne kaivaa mieltäni vieläkin vaikka suhteemme on loppunut.
Kommentit (9)
En ikinä anna anteeksi. Jätän sen sian heti.
Jos mies loukkaa rakastaan on tyhmä. Naisilla on näissä asioissa norsun muisti ja sama loukkaus palaa aina kuin bumerangi. Omaa rakastaan ei loukata vaikka mikä olisi. Piste.
Miestä ei miellyttänyt rintojeni ulkonäkö. Hän sanoi, että ne roikkuvat. Se loukkasi minua ja loukkaa vieläkin vaikka on tosi, että rintani roikkuvat. Loukkaannuinko turhasta?
Vierailija kirjoitti:
Miestä ei miellyttänyt rintojeni ulkonäkö. Hän sanoi, että ne roikkuvat. Se loukkasi minua ja loukkaa vieläkin vaikka on tosi, että rintani roikkuvat. Loukkaannuinko turhasta?
Et loukkaantunut. Voimaannutaan yhdessä. 
-lesbo-Siru, jonka rinnat myös roikkuu
Vierailija kirjoitti:
Sano miehellesi, että sinuakin häiritsee kun hänen kullinsa ei ole enää niin kova. Jos ottaa herneen nenään kysy tuntuiko hyvältä.
En anna anteeksi enkä unohda, ikinä. Jos on pokkaa tehdä tai sanoa toiselle pahoja asioita/sanoja, on oltava pokkaa saada aikanaan oma osansa niistä. Suurimmalla osallahan tätä ei ole, mutta...
Anteeksi annan, mutten unohda vaikka haluaisinkin. Ilkeät sanat ja pahat teot jää vaivaamaan takaraivoon, ja saatan riidan tullen sivaltaa niillä, vaikkei liittyisi mitenkään aiheeseen. Typerään, mutta yritän oppia pois. Voisi toki mieskin oppia pyytämään anteeksi pahoja sanojaan, niin ne eivät vaivaisi enää, ehkä.
Mies kuittaili minulle pienistä asioista. Se myrkytti mieleni. Emme tapaa enää. Nyt ex-miesystävälläni on ruma vaimo. Jos kehtaisin, niin kuittailisin takaisin miehelle vaimon valinnasta.
Minua kaduttaa liiallinen ylpeyteni. En antanut kumppanilleni anteeksi, kun hän loukkasi puheillaan minua.Välimme menivät poikki ja olen alannut kaivata häntä. Rakkaus miestä kohtaan ei ole sammunut.