Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9kk ei vielä istu!

Vierailija
21.02.2007 |

Onko ihan normaalia? Muuten poika kyllä ryömii ja touhuaa, ei vielä konttaa eikä mene konttausasentoonkaan. Muuten on aika jämäkkä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin laiskanpuoleinen kaveri. käydään tosin fysioterapiassa. Voithan ottaa puheeksi neuvolassa ja pyytää fysioterapeutin arviota, mutta minun korviini kuulostaa kyllä ihan normaalilta jos muuten liikkuu ja on jäntevä

Vierailija
2/7 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauhdikas kaveri ei vissiin välittänyt nakottaa paikoillaan. Sama meno jatkuu edelleen: nyt 1,2v kävelee ilman tukea, mutta jos pysähtyy niin kaatuu heti.

Joillekin paikoillaan oleminen on vain tosi hankalaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tyttö nousi itse istumaan ensi kerran 1-vuotis syntymäpäivänään. Sitä ennen oli vain vähän aikaa istunut, jos laittoi istumaan. Kyselinkin tästä neuvolassa, mutta sanottiin, ettei mitään hätää.

Vierailija
4/7 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on aivan normaali menväinen taapero 3v nykyään...

Vierailija
5/7 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 jatkaa, että tyty oppi ryömimään 7-kuisena, konttaamaan ja nousemaan tukea vasten seisomaan 10 kk, nyt tasan 1v kävelee taaperokärryn kanssa

Vierailija
6/7 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis muista, mutta joskus konttaamisen tai kävelemään oppimisen jälkeen. Eli pitkälti toisella vuodella vasta. Toinen kyllä alkoi mennä polvi-istuntaan heti sen jälkeen kun oppi konttaamaan. Eli 9-kuisena. Ensimmäinen oli samassa iässä oppinut vasta juuri kääntymään selältään vatsalleen....

Joten nou hätä.

Vierailija
7/7 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tyttö oli liki 10 kk ennen kuin itse nousi istumaan, samoihin aikoihin lähti ryömimään - sitä ennen tyytyi kierimään paikasta toiseen. Konttaamaan lähti vasta kun oppi tukea vasten nousemaan eli lähemmäs 11 kk iässä. Tukea vasten kävelyä harjoitteli siinä pukku hiljaa ja nyt vuoden ja kolmen kuukauden iässä päätti rohkaistua lähteä kävelemään ja tekee sitä kuin vanhan tekijä... :)

Ja ihan tyytyväinen olen, että lähti vähän " myöhemmin" kävelemään, meno on sen verran vakaampaa eikä yhtään muksua tai kuhmua ole tullut.

Yksilöitä ovat tässäkin suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän