Ovatko varsi-imurit nykyään hyviä?
Kommentit (43)
Ihan paskoja leluja. Verkkovirtainen ja pölypussillinen tehokas imuri on ainoa oikea vaihtoehto.
Kalliit imurit ovat, halvat eivät.
Varsin hyviä ovat, mutta ei ilman sitä.
Käteviä pieneen imurointiin, max. pari huonetta. Isompaan kannattaa sitten jo hommata kunnon imuri, josta löytyy tehoa eikä rasita kättä, varsi-imurissa kun kannattelet koko sen painoa imuroidessa.
Mä olen ihan tyytyväinen mun Boschiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihan tyytyväinen mun Boschiin.
Sama täällä, käy bosch akut joita löytyy taloudesta.
Eikö ne naiset ole varsi-imureita?
Mulla on Dysonin varsi-imuri ja olen kyllä todella tyytyväinen siihen. Imuroi hyvin ja mulla on kissakin. Lisäksi selkä tykkää enemmän varsi-imurista kuin tavallisesta. Vaikka laittaisin tavallisessa imurissa varren pisimmilleen niin aina alaselkä kipeytyy. Eipä ole enää ollut tuota ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
On on... :D
Mikähän olisi halvin kunnollinen varsi-imuri? Kaksio ja yksi kissa meillä.
Mulla on varrellinen Henry Quick imuri, joka toimii akulla.
Siinä on kätevä tamppaustoiminto mattoja varten. Imee erittäin tehokkaasti ja akku riittää n. 60 neliömetrin asuntoon muutamaksi kerraksi, kunnes joutuu lataamaan.
Hyvin toimii ja on kätevä!
Vierailija kirjoitti:
Miehet kuulemma parempia:)
Olipa osuva aloitus. Täällä just aihetta mietittiin. Lähinnä rappusten imurointiin, ja keittiön pikaimurointiin. Itsellä fyysisiä haasteita, ja normi imurin kantaminen rappusissa hankalaa. Kevyt pitäisi siis olla. Ehdotuksia?
Kevyeen imurointiin käy, mutta ei talouden ykkös-imuriksi. Nopeasti täyttyvä säiliö, lyhyt toiminta-aika ja onneton imuteho miinuksina, plussana helppo- ja nopeakäyttöisyys.
Minulla on samsung eikä edes kalleimmasta päästä ja ihan hyvä vehje. Ei tukehdu koirankarvoihin, saa helposti vedettyä eteisestä ja keittiöstä murut ja hiekat, tosi tehokas sohvan imurointisuulake tuli mukana. Robotin kaverina oiva peli, harvoin tulee enää keskuspölynimuria kaivettua esille. Tuo malli ei ehkä ole riittävä koko omakotitalon imurointiin, ainakaan jos ei ole vaihtoakkua, mutta jossain kaksiossa varmaan riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Olipa osuva aloitus. Täällä just aihetta mietittiin. Lähinnä rappusten imurointiin, ja keittiön pikaimurointiin. Itsellä fyysisiä haasteita, ja normi imurin kantaminen rappusissa hankalaa. Kevyt pitäisi siis olla. Ehdotuksia?
Sellaiseen käyttöön varsi-imurit on just omiaan.
Imuroin joka päivä varsi-imurilla ja hyvin on toiminut. Tehoa on ja ei tarvitse edes joka kerta ladata. Talossa on kisu. Imuri on OBH Nordica Flex. M28
Meillä on Dyson V8, ja se on ihan super hyvä päivittäiseen viiden minuutin pikaimurointiin. Joka toinen viikko imuroidaan tavallisella johtoimurilla, koska se on tehokkaampi.