Mitä haluat kysyä ateistilta - minä myös vastaan niihin kysymyksiin
Kommentit (381)
Vierailija kirjoitti:
Lähdetkö kanssani kahville?
Kyllä, jos se sopii aikatauluuni.
Onko kahvittelun lisäksi kenties jotain muuta kysyttävää?
Miltä tuntuu joutua kadotukseen kanssani? T.ateisti
Ymmärrätkö, että ateismi on uskonto?
Uskallatko mennä Usassa skinwalker-alueille (intiaanit) ja myös niihin joissa on yöllä nähty hahmoja? Jotkut kukkulat esimerkiksi. Voisit tehdä ateistin videon siitä. Se on kuulemma todella vaarallista. Lisäksi voi olla muutamia eläimiä, joihin pitää varautua ja ettei putoa rotkoon, kivikkoon.
Miksi kuvittelet olevasi kiinnostava?
Miksi valehtelet?
Miksi et vastaa kysymyksiin?
Miksi kysyisin apinan serkulta mitään?
Ikäsi? Sukupuoli? Koulutuksesi? Onko lapsia?
Onko elämässäsi ollut suuria haasteita, mitä?
Vierailija kirjoitti:
Miten muka? Mitkä ovat sen arvot, opinkappaleet tai rituaalit? Ateismi ei ole kummoinenkaan yhdistävä asia. Ateisteilla voi olla keskenään suorastaan päinvastaiset arvot ja ihmiskuva. Esimerkiksi Jussi Halla-aho on ateisti. En katso, että minulla on hänen kanssaan paljonkaan yhteistä, vaikka jaamme jumaluskon puutteen.
T. Toinen ateisti
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, onko uskovaiset noin tyhmiä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskot, että ylempää voimaa ei ole. Todista, jos pystyt. Niin kauan se on uskonto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskot, että ylempää voimaa ei ole. Todista, jos pystyt. Niin kauan se on uskonto.
Negaatiota ei voi koskaan todistaa. Todistustaakka on aina sillä, joka väittää, että jotain on.
Kokeilepa itse todistaa, että keijuja tai lohikäärmeitä ei ole. Voin kertoa, että se on mahdotonta. Se ei silti merkitse, että niitä olisi.
Lähdetkö kanssani kahville?