Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen kosmetiikka tuotteita käytät?

Vierailija
21.02.2007 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo... Käytän Maybellinen, Max Factorin, Lumenen ja Rimmelin sekä L' Orealin tuotteita. Markettikamaa siis. Joskus saatan tuhlata ja ostaa Lancomen ripsarin tai huulikiillon. Muuten en käytä merkkikosmetiikkaa. Ai niin, Body Shopin meikkejä on myös paljon.

Vierailija
2/25 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja L' Oreal omistaa Body Shopin, mä ainakin lopetin sen tuotteiden ostamisen kun isoon ketjuun menee voitot taas :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

avon on vaan paras

Vierailija
4/25 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä bb-sari käytti tai ostaa tarjouksesta jonkun himmeen hyvän värisen rimmelin kynsilakan varpaiden kynsiin, mutta ne jää kokeiluks ja lahjoitan systerille tai myyn kirpparilla. Kyllä mun mielestä huomaa laadun eron halppiksissa ja hintavissa kosmetiikkamerkeissä.

Vierailija
5/25 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho ei kaipaa kuin kosteutta joten mistään " nanopartikkeleista" en viitsi maksaa.

Meikit Lumenen paitsi ripsari Lorkun.

Sen verran työn puolesta noita juttuja käynyt läpi etten TODELLAKAAN maksa merkistä; tuotenimellä ei väliä, kunhan on itselle sopiva.

Vierailija
6/25 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat hajusteille allergisia :D Pahoittelen jos kaupassa vien jonkun toisen putelit ja purnukat.

Vierailija
7/25 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atooppiselle ja TOSI allergiselle iholle ne eivät edes sovi..?

Vierailija
8/25 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikoistuote ja monet pitävät kosmetiikassa tärkeänä tuoksuja. Tunnen itseni lisäksi vain allergisia, jotka käyttävät Cliniqueta. 8

Vierailija
9/25 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, käyttäisinkö vaikka YSL:ää, jos olisin oikein rahoissani. Jotenkin en koe, että kallis = laadukas.

Hyviä ne kalliit tuotteet toki on, mutta ovatko oikeasti sen parempia, kuin vaikka MF?

Vierailija
10/25 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr. Hauschkan ihonhoitotuotteita ja kaikki meikit (ainoat, jotka eivät allergisoi edes päivittäisessä käytössä, esim. body shopin meikkien jälkeen oli naama rakkuloilla monta päivää, samoin tosi kalliiden merkkien kuten Chanelin ja Lancomen).

Apteekkirasvoja ja pesuaineita sekä biotheremen tuotteita.

Vierailija
11/25 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka käytät Hauschkaa ja olet allergikko, mille ainesosille olet allerginen?

Vierailija
12/25 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja löytyy parjatun Lancomen ripsivärikin (on toinen merkki Rubinsteinin lisäksi joa ei varise päivänmitaa ripsistä pois).

Olen tosin kovasti suunnitellut ostavani Lumenen käsivoiteen, sitä on kaukomatkoilla Finskin Businessluokassa WC:ssä ja tuntuu tosi hyvältä, kädet kaunistuu heti. Lumene ei muuten kuulu merkkeihini.

Vierailija
13/25 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä säilöntäaineille, sillä suurin osa kosmetiikasta aiheuttaa isooni suorastaan rakkuloita. Esim. juuri body shopin tuotteet ja YSL sekä Chanel ovat sellaisia, joihi nen enää uskalla koskea.

Dr. Hauschka ei ole aiheuttanut mitään reaktioita, olen ollut tosi tyytyväinen. Koska olen myös hajuherkkä, en ole halunnut kokeilla sitä hauscka-ruusuvoidetta. Siinä on tosi ärjy tuoksu, mutta minulla on joku quince päivävoide, joka on minusta todella hyvä eikä tuoksu ole ärsyttänyt ainakaan minua. Lisäksi käytän puhdistusemulsiota, kasvovettä sekä niitä meikkejä.

Nyt ostin sellaisen kuivanihon naamion ja sitä olen käyttänyt myös suojavoiteena pakkasilla. Ja herkkä iho voi hyvin!

Vierailija
14/25 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuteri, meikkipuuteri, wrinkles-tuote, ripsiväri ja meikkivoide on kanebon

Peitevoide (tummille silmänalusille) on YSL:n

Luomiväri ja kajal on Lumenen

Kynsilakat on enimmäkseen Lumenen ja Lorea´lin

Voiteista haluaisin käyttää Kanebon mutta ei yksinkertaisesti tällä hetkellä ole rahaa ostaa niitä :(, joten käytössä on Lumenen silmänympärysvoide ja kasvovoiteesta jokin tavaratalossa myytävä tarjousvoide.

Vierailija
15/25 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

dermalogica, clinique, apteekin

chanel, lancome

Vierailija
16/25 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuakin tuotteiden tuoksu vähän hirvittää, en ole hajusteallerginen mutta inhoan voimakkaita tuoksuja muuten vaan. Entä tuo yövoiteettomuus? Olen melko kuivaihoinen enkä oikein voisi kuvitella luopuvani yövoiteesta etenkään nyt talvella kun iho on rutikuiva.

Vierailija
17/25 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nivean sensitive voiteet käy myös, ja meikeistä käy monet anytime tuotteet jotkin lumenen, biothermin ja cliniquen tuotteet. body shopilla on myös jotain. Olen siis allerginen. no7 olis tosi paljon sopivia tuotteita ihon hoitoon ja meikkejä, mutta sitä ei saa meiltä päin.

Vierailija
18/25 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt voi väittää, että ihoni ei olisi enää kuiva. On se, mutta ei ole enää kiristellyt yöllä eikä päivälläkään kovin paljon. Nyt olen laittanut sitä naamiota ihan pikkuisen yöksi rohtumiin sekä itselleni että tyttärelle, jolla myös punaisia laikkuja kasvoissa.

Tuosta tuoksusta en osaa sanoa. Itse en voi esim. käyttää hajuvesiä enkä suurta osaa hiustenhoitoaineista, koska en kestä niitä tuoksuja, mutta nuo hauschka-tuoksut eivät minua jostain syystä häiritse.

Se Hauschka-ripsiväri ei sitten muuten todellakaan ole vedenpitävää. Se onkin ainoa huono puoli.

Vierailija
19/25 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttämä ainesosa on erikseen testattu eläimillä. Itse tuotetta ei sinänsä enää tarvitse testauttaa.

Vierailija
20/25 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin nuorampana Yves Rochereita, mutta teho ei enää riittä yli 35 v...

---

Nyt käytän:

Oriflamea, Ahavaa ja

ehkä kaikkein eniten Maybellinen meikkejä- vedenkestävät ripsivärit loistavia esim.

Eräs kestohitti on- maksoi mitä makoi-

Yves Saint Laurentin valokynä!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme