Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, oletko usein niin halukas että laukeat hyvin herkästi?

Vierailija
23.11.2024 |

Esim laukeat muutamalla työnnöllä yhdynnässä tai sitten hyvin herkästi miehen sormilla/suulla?

entä masturboidessa, voitko laueta esim väärällä kädellä sormeillessa? 

Tuleeko teillä koskaan orgasmi niin kun liian äkkiä ja väkisin vaikka haluaisit kestävän pidempään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin noin nopeasti (pari työntöä) edes exän kanssa. 

Vierailija
2/8 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina samalla kädellä, mutta onnistuu kai toisellakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein niin kiimassa, että kun mies nuolee ja haluaisin pitkittää nautintoa, laukean minuutissa.

N.48v

Vierailija
4/8 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, joskus on noin kiimassa. Usein menkkojen jälkeen, kun ei ole saanut kuuteen päivään.

Vierailija
5/8 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut helposti laukeava, eikä haittaa, vaikka laukeaisin vaikka yhdynnän alussa, sillä voin laueta useammankin kerran.

Vierailija
6/8 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut helposti laukeava, eikä haittaa, vaikka laukeaisin vaikka yhdynnän alussa, sillä voin laueta useammankin kerran.

Sama minulla, mies sanoo että minä olen aina sarjatulella. Herkimmilläni olin alle kahdenkymmenen. Silloinen poikakaveri (nyk mies) opppikin jo laukaisemaan minut pelkällä kuiskuttelulla ja vaatteitten päältä hyväilyllä. Tiesi sitten saavansa itse eikä taatusti tarvittu liukkaria. Nykyisin tarvitsen toki hiukan enemmän ensimmäiseen laukaisuun, mutta sarjatulella olen edelleen.

Vierailija
7/8 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama minulla, mies sanoo että minä olen aina sarjatulella. Herkimmilläni olin alle kahdenkymmenen. Silloinen poikakaveri (nyk mies) opppikin jo laukaisemaan minut pelkällä kuiskuttelulla ja vaatteitten päältä hyväilyllä. Tiesi sitten saavansa itse eikä taatusti tarvittu liukkaria. Nykyisin tarvitsen toki hiukan enemmän ensimmäiseen laukaisuun, mutta sarjatulella olen edelleen.

Olen sitten samanlainen. Voin nimittäin myös laueta vaikka kuiskuttelulla tai vaikka pelkästään sohvalla leffaa toisen sylissä katsomalla, kun toinen vaan silittelee tai rapsuttelee ilman se erityisempää seksuaalista aietta.

Vierailija
8/8 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen usein niin kiimassa, että kun mies nuolee ja haluaisin pitkittää nautintoa, laukean minuutissa.

N.48v

Jos vaimo kertoisi että pitäisi pitkittää, niin mielelläni sen tekisin. Tai oikeastaan teen jo, kun tunnen että hän on lähellä alan sopivasti hidastella ja viivytellä...