Ei ole edes puolipäivä vielä ja olen jo tänään ehtinyt
Niin mitä. Mitä olet ehtinyt tehdä?
Itse olen:
puistellut matot ulkona
lakaissut lattiat ja pessyt ne
tiskannut
pessyt kolme koneellista pyykkiä ja silittänyt kaksi
pyyhkinyt pinnat kostealla
nyt ajattelin ottaa hetken lonkkaa ja tunnin päästä lähden kauppaan ja sieltä auttamaan nuorta asuntonsa siivouksessa ja ruuan laitossa. Käymme katsomassa hänelle kodinkoneita kodinkoneliikkeistä ja sopivan osuessa kohdalle, ostan sen.
Sen jälkeen loppupäivä vapaa, illalla saunaan.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Laiska töitänsä luettelee
Vanha viidakon sanonta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silittäminen ja mattojen tamppaus, kuka sellaista tekee enää nykyään?!
Se joka haluaa häiriköidä naapureita mahdollisimman aikaisin viikonloppuaamuna (kuulkaa kaikki laiskat kuinka ahkera minä olenkaan!) ja rikkoa samalla mattonsa.
Lumiaurat ehti ensin.
Joo. Heräsin neljältä lumiauran kolinaan. Tunnin kolisteli enkä saanut enää unta viiden jälkeen. Vituttaa. Hyvin olisin voinut vaikka tampata matot.
Kunnellut radiota jo klo 7.30:stä ja katsonut telkkarista haastattelun klo 10:stä. Äsken söin.
Kirjoittanut monta aloitusta palstalle.
Olen maalannut hankalan muotokuvan öljyväreillä ja suunnitellut jo seuraavan.
Haluaisitko lapsestasi / lapsistasi yhteiskuvan (kanssasi tai ilman sinua) - tai itsestäsi? Voit lähettää minulle foton niin yritän maalata. Max koko noin A3 (tai A4) ja kuvat sopii esim makkariin / lastenhuoneeseen. Voin tehdä väritoivomuksesi (jotka sopivat esim sisustukseesi) mukaisesti (ei tartte olla 'oikean' väriset vaatteet kuvassa. Kiva olisi jos laittaisitte kuvaan jotain 'suuria' kampauksia tai hattuja päähän. Käytän vain parhaita maalausmateriaaleja. Jos kiinnostaa niin minuun saa yhteyttä prepaidillä ja meilillä. Ei maksa mitään - tarvitsen 'harjoitustehtäviä'. Jos ei hyvä niin voit laittaa roskikseen.
Laitain ketjun: Haluaisitko lapsestasi / lapsistasi yhteiskuvan (kanssasi tai ilman sinua) - tai itsestäsi? Voit laittaa roskiin jos et tykkää.
Tein ruokaa kalasta, tiivistin parvekkeen oven, avasin kylpyhuoneen lavuaarin hajulukon, pesin astiat...ja klo oli 10.00
M53
No mitäs olet itse tänään jo lykännyt myöhemmäksi?