4d-ultra Hämeenlinnassa..?
Onko kenelläkään kokemusta Lääkärikulman 4d-ultrasta Hämeenlinnasta..? Ultrauksen tekee Henrik Rosendahl, löytyykö edes hänestä kokemuksia?
H-linnassa 4d:n hinta on 106-130¿ kelakorvauksen jälkeen, tutkimuksen kesto 40-60min. Niin ja tohon hintaan kuuluu jo dvd.
Treella 4d maksaa reilu 200¿, aikaa menee 30min ja dvd:stä tarttee maksaa erikseen vielä 15¿..
Oltais siis menossa tonne H-linnaan, mutta kokemuksia olis kiva kuulla ensin =)
Kuutar rv22+1
Kommentit (8)
Olen ollut hänellä ultrassa, joka tosin oli tavallinen, mutta teki tutkimuksen erittäin tarkasti.
Suunnittelin meneväni Tampereella 4D-ultraan, mutta taidanpa suunnata Hämeenlinnaan kun asun tässä puolessavälissä :o) Hinta on sen verran edullisempi.
Kiitoksia kuitenkin emilia77:lle tiedosta tuota lääkäriä koskien :) Nettisivujen mukaan näyttääkin ihan pätevältä kaverilta.
Aika on nyt varattuna rv27+6 päivälle, sitä odotellessa...
Kuutar rv 23+1
ja vain maanantaisin ottavat 4d-ultraan. Lisäksi sanoivat, että paras aika tulla on n. 28.
Olin sillä K-HKS: ssä tavallisessa ultrassa viimeraskaudessa kun epäiltiin, että kaikki ei olisi kunnossa.
Sen vuoksi sain ajan Rosendhalin tutkimukseen ja lääkärin toiminta vakuutti. Loistava lääkäri.
on loistava lääkäri!!! Niin ystävällinen ja lempeä ja äitiä kuunteleva, etten ole toiseen moiseen ikinä törmännyt!!!!
Olen käynyt kaikki ultrat ( tavallinen ja 4 d) tähän mennessä henrikillä; ultrattu on yhteensä 3 kertaa. Lääkäri on aivan loistava, maailman mukavin ja osaa todella asiansa. Neuvolassakin sanottiin ettet sitten parempaa enää löytänyt ;o) Mutta... hieman on täällä h-linnassa vielä tarvetta opetella itse koneen käyttöä.. eli tietotekniikka ei ole ihan hyppysissä mutta rautainen ammattitaito kyllä korvaa sen! Mennään jatkossakin jos tarvetta on ja kaikki lekurikäynnit käyn myös siel.
En edes tiennyt, että täällä hlinnassa on moiset laitteet.