Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4d-ultra Hämeenlinnassa..?

21.02.2007 |

Onko kenelläkään kokemusta Lääkärikulman 4d-ultrasta Hämeenlinnasta..? Ultrauksen tekee Henrik Rosendahl, löytyykö edes hänestä kokemuksia?

H-linnassa 4d:n hinta on 106-130¿ kelakorvauksen jälkeen, tutkimuksen kesto 40-60min. Niin ja tohon hintaan kuuluu jo dvd.

Treella 4d maksaa reilu 200¿, aikaa menee 30min ja dvd:stä tarttee maksaa erikseen vielä 15¿..

Oltais siis menossa tonne H-linnaan, mutta kokemuksia olis kiva kuulla ensin =)

Kuutar rv22+1

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiennyt, että täällä hlinnassa on moiset laitteet.

Vierailija
2/8 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hänellä ultrassa, joka tosin oli tavallinen, mutta teki tutkimuksen erittäin tarkasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelin meneväni Tampereella 4D-ultraan, mutta taidanpa suunnata Hämeenlinnaan kun asun tässä puolessavälissä :o) Hinta on sen verran edullisempi.

Vierailija
4/8 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kuitenkin emilia77:lle tiedosta tuota lääkäriä koskien :) Nettisivujen mukaan näyttääkin ihan pätevältä kaverilta.

Aika on nyt varattuna rv27+6 päivälle, sitä odotellessa...

Kuutar rv 23+1

Vierailija
5/8 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vain maanantaisin ottavat 4d-ultraan. Lisäksi sanoivat, että paras aika tulla on n. 28.

Vierailija
6/8 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sillä K-HKS: ssä tavallisessa ultrassa viimeraskaudessa kun epäiltiin, että kaikki ei olisi kunnossa.

Sen vuoksi sain ajan Rosendhalin tutkimukseen ja lääkärin toiminta vakuutti. Loistava lääkäri.

Vierailija
7/8 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on loistava lääkäri!!! Niin ystävällinen ja lempeä ja äitiä kuunteleva, etten ole toiseen moiseen ikinä törmännyt!!!!

Vierailija
8/8 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kaikki ultrat ( tavallinen ja 4 d) tähän mennessä henrikillä; ultrattu on yhteensä 3 kertaa. Lääkäri on aivan loistava, maailman mukavin ja osaa todella asiansa. Neuvolassakin sanottiin ettet sitten parempaa enää löytänyt ;o) Mutta... hieman on täällä h-linnassa vielä tarvetta opetella itse koneen käyttöä.. eli tietotekniikka ei ole ihan hyppysissä mutta rautainen ammattitaito kyllä korvaa sen! Mennään jatkossakin jos tarvetta on ja kaikki lekurikäynnit käyn myös siel.