Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko poliisia paikalla? Milloin voi hälyttää poliisin naapurin melun takia? Jäjestyssäännöt sanovat, että klo 23 hiljaisuus.

Vierailija
22.11.2024 |

Naapurien bileet taas, eivät ilmoittaneet että juhlat tulossa ja yöaikaan meteliä. 

Voinko soittaa klo 22? Tuleeko poliisi?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 23 jälkeen.

Laita isännöitsijälle valitusta metelöinnistä. Jos mahdollista, pyydä muilta naapureilta nimiä alle, niin on enemmän tehoa, eikä vain sana sanaa vastaan.

Vierailija
22/65 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi soittaa poliisit, eri asia tuleeko. meillä oli jokusen viikko sitten tilanne että illalla alkoi alakerrassa riita joka yltyi kovaan huutoon, kuului myös kun jotain paiskottiin ja hunekalut rysähteli. soitettiin poliisille, asunnossa asuu myös pieniä lapsia. joka kerrottiin puhelussa. istuttiin kuuntelemassa pelottavaa äänimaailmaa joka sitten vähän ennen puoltayötä hiljeni. Tästä meni vielä yli tunti ennenkuin poliisi soitti ilmoittajalle ja pyysi avaamaan alaovea, kello oli yli yksi yöllä. rapun ovella käyty keskustelu: ai, siellä on jo hiljaista? no, ei me sitten sinne mennä. Mitä? ei tarkasteta onko asunnossa kaikki kunnossa? varsinkin niillä pienillä lapsilla? surullista touhua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä maalla on mukavaa omassa talossa:)

Samat järjestyssäännöt pätevät myös siellä 

Vierailija
24/65 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos melu jatkuu klo 23 jälkeen, niin voit huomauttaa asiasta. Mitäpä luulet tuleeko tuolle postinumero alueelle klo. 21 poliisi juhlien takia yhtenä vuoden kiireellisimpinä viikonloppuina kun muut ovat pikkujouluissa pitämässä hauskaa.

Vierailija
25/65 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos metelöinti jatkuu klo 23 jälkeen, voitte pyytää poliisin käymään. Joka kerta. Ja jokaisen kerran jälkeen laitatte naapureiden kanssa isännöitsijälle kirjallisena valituksen. Mitä useammalta valitus tulee sen tehokkaampaa. Ja kirjatkaa myös, että on jatkuvaa, eikä aiemmat suulliset kehoitukset ole tehonneet. Jos metelöivät klo 2 aikaan yöllä, niin silloin ainakin soitatte poliisit. 

Isännöitsijä antaa valitukset tiedoksi vuokranantajalle ja jos vuokranantaja ei saa tilannetta rauhoittumaan, voidaan tarvittaessa käynnistää haltuunottomenettely. Usein tämä saa vuokranantajaankin viimeistään vauhtia. 

Vierailija
26/65 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottu, portaan ainoat vuokralaiset. 

Kiitos vinkistä hoidan asiaa eteenpäin, mutta haluan nukkua ensiyönä, koska minulla on päivystys huomenna! 

Vierailija
27/65 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne yleensä lähtee baariin puolenyön aikaan ja klo 02 palaa ja alkaa taas. 

En jaksa. 

Tämä on muuten rauhallinen talo ja asiallisia 45-65 vuotiaita koulutettuja ihmisiä, kallis arvoalue stadissa.

Mikä alue on kyseessä??😳😤

Vierailija
28/65 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne yleensä lähtee baariin puolenyön aikaan ja klo 02 palaa ja alkaa taas. 

En jaksa. 

Tämä on muuten rauhallinen talo ja asiallisia 45-65 vuotiaita koulutettuja ihmisiä, kallis arvoalue stadissa.

Mikä alue on kyseessä??😳😤

00140 Helsinki

Vierailija
29/65 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huoli omista asioistas

Vierailija
30/65 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä hoidan asiaa eteenpäin, mutta haluan nukkua ensiyönä, koska minulla on päivystys huomenna! 

Minä-minä. Vaikea arvata mitä sukupolvea olet!

Vierailija
31/65 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöitsijään yhteys, nimiä paperiin naapureilta ja häätöä hommaamaan.

Vierailija
32/65 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä-minä. Vaikea arvata mitä sukupolvea olet!

Yöllä ollaan turpa kiinni.

Vierailija
33/65 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit myös itse kipittää naapurin ovelle ja pyytää olemaan hiljempaa. Edistää hyvää naapurisopua myös! Mutta kyllä, poliisi yleensä tulee kunhan oikeilta poliisitehtäviltään ehtii!

t: poliisi

Hei Poliisi, ei valitettavasti auta. 

Olen kirjoittanut kirjeen ja laittanut postiluukusta sisään ja olen itse kullekin kertonut tavatessani portaissa että kaikki se vttu vttu huutaminen kuuluu seinän läpi 24/7.

Sain vastaukseksi: "me oltiin tällä ensin". Huoh.  

Somp puja?

Ei ole. Talo on alueella 00140 Helsinki, vanha talo jossa omistajat asuvat, paitsi nämä kimppa-asujat, asunto on suuri 5 h+ 

Kämppiä voidaan vuokrata vaikka miksi huumeidenlevitysluukuiksi taikka rinkiläisten kimppakämpiksi. Meillä oli taloyhtiössä epämääräisen vilkas asunto ja sellaiseksihan se paljastui.

Vierailija
34/65 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meteliä on liikaa ja se häiritsee niin voi soittaa poliisit. Mielestäni 22.00 on hiljaisuus. Jos musa kuuluu naapuriin niin silloin on liikaa meteliä.

Vierailija
35/65 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä huoli omista asioistas

Nisti/juoppo betonilähiöiden oma järjestyssääntö, kukaan ei uskalla valittaa. Luojan kiitos ei tarvitse enään tuosta välittä, kun on oma tupa ja lupa.

Vierailija
36/65 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hiljaa konala" :)))

(lainattu täältä ... :)

Vierailija
37/65 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä maalla on mukavaa omassa talossa:)

Samat järjestyssäännöt pätevät myös siellä 

Veikkaus että kun minä vedän vessan yöllä tai soitan musiikkia aamuyöllä, sinä et sitä kuule? T. Maaseudun juntti omassa talossa.

Vierailija
38/65 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen kunhan ehdin. Missä asut

Vierailija
39/65 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos melu jatkuu klo 23 jälkeen, niin voit huomauttaa asiasta. Mitäpä luulet tuleeko tuolle postinumero alueelle klo. 21 poliisi juhlien takia yhtenä vuoden kiireellisimpinä viikonloppuina kun muut ovat pikkujouluissa pitämässä hauskaa.

Mikä postinumeroalue?

Vierailija
40/65 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos metelöinti jatkuu klo 23 jälkeen, voitte pyytää poliisin käymään. Joka kerta. Ja jokaisen kerran jälkeen laitatte naapureiden kanssa isännöitsijälle kirjallisena valituksen. Mitä useammalta valitus tulee sen tehokkaampaa. Ja kirjatkaa myös, että on jatkuvaa, eikä aiemmat suulliset kehoitukset ole tehonneet. Jos metelöivät klo 2 aikaan yöllä, niin silloin ainakin soitatte poliisit. 

Isännöitsijä antaa valitukset tiedoksi vuokranantajalle ja jos vuokranantaja ei saa tilannetta rauhoittumaan, voidaan tarvittaessa käynnistää haltuunottomenettely. Usein tämä saa vuokranantajaankin viimeistään vauhtia. 

Vuokranantajalle? Aloittaja ei kertonut vuokralaisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme