Olen käyttänyt tänä vuonna viiden maksullisen palveluita
Unohtumattomin on 156 senttinen söpö suomalainen blondi jonka luona aion käydä uudestaan. Kävin myös rovaniemeläisen opiskelijatytön luona jonka myös aion tavata uudestaan jahka täällä päin pistäytyy taas. Rahalla saa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minuun 69 vetoaa. Sinuun vetoaa huorissa käyminen. Jokaisella on omat mieltymyksensä. Mutta huorissa käymisellä en lesoilisi, se on säälittävää.
Muhun taas ei vetoa 69. On tullut koitettua ja ei kiitos. Mä olen siis nainen. Mä en pysty keskittymään suihinottoon jos mun pillua nuollaan. En mä siinä nautinnon keskellä pysty keskittymään muuhun.
Eikös miehellä pitänyt olla ne putkiaivot että pystyy keskittymään vain yhteen asiaan kerrallaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi että joudutte tyytymään tuollaiseen seksiin, jossa vain otatte. Seksi aidoimmillaan on sulautumista toiseen ihmiseen. Voi sitä tuntien kiiman hurmaa. T. 69 rakastava nainen
Olet varmaan teini poika jos luulet, että toi 69 juttu jotenkin vetoaa. 69 on ihan paska asento, täysin yliarvostettu ja ihmiset huomaa sen yleensä ekalla kerralla.
Olen jo vanha ukko ja 69 on yksi parhaista. Miksi et siitä pidä? Eikä ole yliarvostettu todellakaan koska suurin osa naisista ei halua kullia suuhunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minuun 69 vetoaa. Sinuun vetoaa huorissa käyminen. Jokaisella on omat mieltymyksensä. Mutta huorissa käymisellä en lesoilisi, se on säälittävää.
Muhun taas ei vetoa 69. On tullut koitettua ja ei kiitos. Mä olen siis nainen. Mä en pysty keskittymään suihinottoon jos mun pillua nuollaan. En mä siinä nautinnon keskellä pysty keskittymään muuhun.
Eikös miehellä pitänyt olla ne putkiaivot että pystyy keskittymään vain yhteen asiaan
Koita ymmärtää että naiset ovat yksinkertaisia eikä heistä ole mihinkään.
Ihanan voimaantuneita miehiä täällä. Jatkakaa samaan malliin ja jättäkää dissaajat omaan arvoonsa.
Sellaisia miehiä on paljon. Et sinä naisena toki voi sitä ymmärtää, kun saat seksiä milloin haluat.