Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkakiusaamista kokeneet, miten olette päässeet..

Vierailija
21.02.2007 |

...kokemuksesta yli? Onko kiusaaminen loppunut vai vaihdoitteko työpaikkaa? Miksi kiusattiin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

töykeästi!!! Työyhteisö oli muutenkin outo...Olin siellä puoltoista kuukautta ja vaihdoin työpaikkaa ja samaan ratkaisuun päätyi toinenkin sijainen!!!!

Että jos teitä kiusataan, niin lähtekää pois!!! Turha jäädä rääkättäväksi!!!

Vierailija
2/3 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiusaaja sattuu olemaan viranhaltija, ei ole esimiehilläkään oikein keinoja puuttua asiaan. Kaikkemme teimme työyhteisössämme jotta terrori loppuisi.... vaan ei pelitä. Kun on tarpeeksi härski, porskuttaa vaan... Vaikka esimiehet ja työsuojelu olisivat kuinka työssä mukana.

Hae työnohjausta, juttele asialinjalla työkavereille, älä alennu samaan. Voimia! Minä olen painajaiseni nähnyt, yli kolme vuotta meni surressa asiaa. Nyt olen enää vain vihainen, kohta ei tunnu enää kai miltään :). ELämä jatkuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin ensin äitiyslomalle ja sitten otin loparit. Minun alalla onneksi hyvä työllisyystilanne. Kyseisellä työpaikalla työyhteisön sairastutti esimies. Kaikki alaiset minä mukaanlukien, olivat nyhveröitä, joten kukaan ei uskaltanut vastustaa esimiestä. Hän kiusasi aina vuoronperään eri ihmisiä kunnes kyseinen ihminen lähti työpaikasta. Lisäksi piti " suosikkikerhoa" , jonka jäsenet saivat extra kohtelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän