Tikkurilan harmaa vai batisti seinän sävyksi?
Kommentit (41)
Saarekkessa tämä liesituuletin https://www.klarstein.fi/Kodinkoneet/Liesituulettimet/Saarekeliesituule…
Ap
Jos muille remppaat niin ehdottomasti harmaan sijaan Tikkurilan Mulperi. Loistava yleissävy koko asuntoon, lämmin ja trendikäs.
Vierailija kirjoitti:
BatistI, tuo harmaa on liian tumma/synkkä. Siihen voi kyllästyä vaikka tuo toinen onkin hyvin neutraali. Tekstiilien väreillä ja erilaisilla materiaaleilla saa hyvin kodikkaan sisustuksen.
Vielä ekstrakodikkaan saa kun uskaltaa laittaa väriä seiniin.
James Deani ja batistiini ne jutteli kaharen kesken. - J. Ruonansuu -
Vierailija kirjoitti:
Jos muille remppaat niin ehdottomasti harmaan sijaan Tikkurilan Mulperi. Loistava yleissävy koko asuntoon, lämmin ja trendikäs.
Trendikäs? Taasko? Toi nimenomainen väri oli mun seinissä joskus 8v sitten kun greige oli muodikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trendikäs? Taasko? Toi nimenomainen väri oli mun seinissä joskus 8v sitten kun greige oli muodikasta.
Kyllä, lämmin ja maanläheinen on trendikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, lämmin ja maanläheinen on trendikäs.
Ei se ole erityisen lämmin ja maanläheinen vaan tylsä ja mitäänsanomaton! Kyllästyin äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pantonen vuoden väri 2024 oli lämmin Peach fuzz. Myös ensi vuodelle odotetaan lämmintä sävyä. Harmaa on so last season.
H484 Mulperi on täydellinen harmaalla murrettu beige. Se luo kauniin rauhallisen yleisilmeen kotiisi ja on todellinen klassikko!
Miten yhdistää tuon klassisen ja modernin sisustuksen? Onko keittiön kaapeiksi peilioviset kaapinovet hyvät? Mies tykkää taas korkeakiiltoisista
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt vanhat ovet ja listat näyttää jossain valossa hieman kellertäviltä. Mietin olisko batisti parempi? Haluan että ovet ja listat näyttää valkoisilta
Ap
Juu, sitten ei ainakaan kannata maalata seiniä kylmällä sävyllä.
Sehän on täysin kiinni sun muusta sisustuksesta ja valosta.
Vierailija kirjoitti:
Lonkeron harmaa
Lonkero sulla on housuissas.
Vierailija kirjoitti:
Hur svårt är det att begripa att krigssponsorers produkter inte skall köpas överhuvudtaget? Inte heller efter kriget. Svinaktiga företag bör avtackas med konkurs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki, mikä olisi hittiväri nyt. Niille, jotka hakee trendejä, muotia ja hittijuttuja.
Harmaa ja valkoinen, mennyttä. Ruskean sävyjä, lämmintä. Off white vähintäänkin seiniin/keittiöön. Lattia kaunis ruskea parketti, ei harmaa laminaatti.
Vierailija kirjoitti:
Saarekkessa tämä liesituuletin https://www.klarstein.fi/Kodinkoneet/Liesituulettimet/Saarekeliesituule…
Meiilä sama.Ap
Minä tykkään tästä ja mies tuosta. Mitä väliä kun myyntiin menee. Paljonko jää viivan alle rempan jälkeen eli kannattaako investoida ?
BatistI, tuo harmaa on liian tumma/synkkä. Siihen voi kyllästyä vaikka tuo toinen onkin hyvin neutraali. Tekstiilien väreillä ja erilaisilla materiaaleilla saa hyvin kodikkaan sisustuksen.