Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yhdistelmävaunuista...

21.02.2007 |

hei! onko kellään kokemuksia " Haberkornin" vaunuista?Vaikuttas olevan suht edulliset ja hyvän oloset,mutta mitenköhän käytännössä?

Suositelkaa hyviä ja suht edullisia yhdistelmävaunuja! Kiitos!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pompelmo:

Sorry, edellisessä viestissäni kommentit Brioista kuuluivat siis Suffelisuklaalle ja muut Puttelille. Vaikeaa, kun kaksi nimimerkkiä esittää suoria hyökkäyksiä ; )

Vai olivat mitat ilman pyöriä...taas on yhtä ihmistä siis kaupanteossa huijattu. Sori virheeni.

Onneksi meillä on tilava auto johon sitten muutaman sentin leveämmät vaunut mahtuvat koska painohan on sama... ;)

Onneksi et pahemmin tosiaan pysty lastani loukkaamaan koska köllöttelee vielä mahassa...

No eiköhän tämä suur hyökkäys yhtä ihmistä kohtaan voi minun osaltani päättyä tähän. Anteeksi kun jankutin ja vänkäsin!

Vierailija
22/23 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis varmaan tietystä merkistä kyselijälle parempi, ettei merkistä tietämätön antaisi ominaisuuksista kommentteja

Haberkornien selkänojasäätö ei ole ruuvattava. Ainakin meidän 04-mallin lukitus on ylösvedettävä.

Ja vaikka Haberkorneja voi ostaa netistä, niin omamme on ostettu lastentarvikeliikkeestä, joka myös tilasi meille Itävallan kautta (missä siis Haberkornien ' päämaja' sijaitsee) yhden pienen nupin varaosaksi, jota emme ole tosin loppujen lopuksi tarvinneet. Hintaa huimat 5 euroa kuluineneen (2-vuoden takuu oli umpeutunut).

Ja myös minulle on kerrottu, että 900 euron merkit on myös valmistettu Kiinassa (eräs suosittu merkki valmistuttaa vaununsa Puolassa), joskin uskon, että kalliimmilla merkeillä toki on tiukemmat materiaalivalvontastandardit. Näin ainakin suurilla retkeily/urheiluvaatevalmistajilla, jotka ovat jo kauan valmistuttaneet Kiinassa.

Olen itse hyvinkin valmis ostamaan myös käytettyä, mutta varsinkaan itselleni tuntemattomalta ihmiseltä en edelleenkää osta käytettyjä tuotteita samalla hinnalla kuin saan uusia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kohta vuoden vanhat Haberkornit ja ei ole mitään pahaa sanottavaa. Maksoivat lastentarvikeliikkessä 280,- ja hintaa kuului myös jalkapeitto, sadesuoja ja pumppu ilmakumirenkaita varten. Selkänoja toimii ilman ruuvauksia, kulkusuuntaa saa muutettua heittoaisan avulla. Haberkorneissa taitaa kaikissa olla pehmeä kantokoppa, jossa meidän versiossa oli myös reiät valjaita varten, niin saa jo vähän isomman vauvelin valjaisiin ja istumaan näin pakkasillakin (kantokopasta siis tietysti pitää ottaa ensin kovikkeet pois, että voi käyttää sitä istuma-asennossa).

Me valitsimme Haberkornit, koska niissä hinta-laatu tuntui olevan kohdallaan. Ei kiinnostanut maksaa 400-800 euroa vaunuista, joissa tuntui olevan aivan sama varustelu kuin Haberkorneissa. Lisäksi Haberkornin työntöaisa tulee tarpeeksi korkealle ilman että tarvii potkia tavarakoria (olemme molemmat mieheni kanssa yli 180 cm). Lisäksi ratasosa on melko korkealla, joten ei tarvitse kurotella maahan. :) Minun käsitykseni mukaan esim. Teutoniat ja Hartanit ovat aika matalaa mallia.

Mutta tosiaan, minulla ei ole pahaa sanottavaa Haberkornista. Ovat tukevat, mutta silti kevyet työntää, mekanismit toimivat hyvin ja kankaatkin ovat kestäviä ja pestäviä. Ja kahden vuoden takuu.