Kuroskan kirja loppuun myyty kaupoista!Kuka p*rkle sen haaskan kirjan on ostanut?????
olis ollut NIIN oikein sille, että se paskapaperi olis jääny hyllyille...vitun tyhmät suomalaiset... Et kai säkin ostanut sitä??
Kommentit (17)
En pidä horona, rättinä enkä minään muunakaan. Yrittäjänä enimmäkseen.
Kuronen on yksinkertainen tyhjäpää.
Mikä siinä nyt on että kaikki inhoaa ihan kydällä?
T: Daiju(ko?)
näitä tilityskirjoja ehkä kuusi kappaletta, huomaamattomasti sivupöydällä. En ois siitä uskonut että bestseller...
No, kait se sitten herättää ihmisten mielenkiinnon. Mulle riittää mehevimmät otsikot iltalehtien lööpeistä :)
En tajua miksi ostatte sitä ?? Enkä kyllä kartuttaisi sen akan tiliä yhtään. Eka haukutaan ja sitten maksetaan sille kirjasta, jossa ei taida olla yhtään oikein kirjoitettua virkettä?? ;DDD Paljon se muuten maksaa?
Anttilassa tarjouksessa 22e, eilen oli iso pino, tänään vain muutama. Ostin ja luin, tykkäsin! Nyt omani jo revitty käsistäni seuraavalle lukijalle =)
KIrjassa kun paljastettiin Matin nikki suomi24 treffeissä, niin eiköhän pian saada kuulla muista, joita on yrittänyt iskeä ja chattaillut!
Nyt jos näette Kurosen kirjaa, ostakaa.
Voisi ostaa kannet (sama se mitä sisällä) ja viedä tekele työpaikalle työpöydälle ja muka selailla kahvitauolla. Meidän työpaikalla on lauma kuros-vihaisia naisia, niitä olisi kiva vähän jymäyttää. Mut en mä yli 20 euroa viitsi maksaa.
Tukea nyt ahnetta, ilkeää ämmää joka julkisuudenkipeydessään loukkaa toisen ihmisen tarkiin varjelemaa yksityisyyttä ja kirjoittaa loukkaavasti hänen lapsistaankin.
Kuka tosiaan kehtaa ostaa sen kirjan?!!
Siis en nyt tarkoita, että se nainen teki oikein tms, mutta tämä " kansan raivo" (IS) osoittaa, ettei kansalla ole suhteellisuuden tajua. Ihme kohu ostain huonosta kirjasta.
enimmäkseen miehet olivat ostaneet kurosen kirjaa;) Varmaan AV-mammat pakottaneet ukkonsa kauppaan!
Miehet keksineet " hyvän" lahjaidean ;D
Turha hurskastella ja jeesustella.
hän osoittaa käyttämällä toisen ihmisen yksityisyyttä ja luottamusta ansaitakseen rahaa ja pönkittääkseen mitälie loukatun naisen tunteita. Ilman vanhastahan kuronen on nobody- siispä hän ahneesti ja törkeesti käyttää hyväkseen toisen asemaa- no jos käyttäis pelkkäätyöasemaa, mutta toisen yksityisyyttä. Se ei mahdu suomalaiseen oikeustajuun. Onneksi ei mahdu, koska se on täysin ala-arvoista. Ja semmoisena pysyy. Harkittu teko, josta kuronen on ihan itse vastuussa.
Ymmärrän kyllä että täytyy olla varsin naiivi/typesä ryhtyäkseen tuollaiseen, mutta hän on aikuinen ja vastuussa.
Mieti itse jos sun elämäs olis kaiken kansan luettavana etkä vois asialle mitään.
vai onko oikeen Kuroska itte linjoilla... xD