Facebook näyttää kaikkien kaverimäärän
Onko kukaan muu huomannut? Ennen ei ollut noin. Siis näkyy määrä vaikka itse kaverilista olisi piilotettuna.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö kukaan oo huomannut samaa tai ei välitä? Itse en ainakaan haluaisi että kaikki tietää miten iso mun kaverilista on.
Itsellä taitaa olla peräti 6 facebook-kaveria. Ei kiinnosta pätkääkään, mitä siitä muut ajattelee.
Mulla taitaa olla kolme, heh. En käytä facebookia omien kuulumisten jakamiseen tai muiden seuraamiseen, lähinnä vain tsekkaan tapahtumien sivuja ja osallistun muutamaan harrasteryhmään.
Minäkin käytän vain myyntiryhmiä, ja seuraan tiettyjä mielenkiinnonkohteitani. Olen sulkenut koko seinäni. Niille, jotka tästä huolimatta haluavat roikkua kaverisatuksella profiilissani, olen rehellisesti kertonut, että minulle FB ei ole vuorovaikuttamisen kanava, enkä siellä edes huomaa, jos joku laittaa viestiä tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö kukaan oo huomannut samaa tai ei välitä? Itse en ainakaan haluaisi että kaikki tietää miten iso mun kaverilista on.
Itsellä taitaa olla peräti 6 facebook-kaveria. Ei kiinnosta pätkääkään, mitä siitä muut ajattelee.
Tein keskityn profiilin että pääsin joihinkin ryhmiin. Mutta mulla siinä yli 60 kaveria kun "tutut" on pyytänyt kaverikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein keskityn profiilin että pääsin joihinkin ryhmiin. Mutta mulla siinä yli 60 kaveria kun "tutut" on pyytänyt kaverikseen.
Keksityn.
Niin näyttää vaikka sun asetukset olisi, että kaiken näkee vain kaverit.
Se on meille introverteille hyvä, niin ei ihmiset lähesty siellä, kun huomaa, että niitä kavereita on niin vähän.
Moni alkanut ajattelemaan omaan yksityisyyttään. Sen minkä SoMeen suoltaa niin se sinne pysyvästi jää. Ihmiset ovat tulleet varovaisemmiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö joku oikeasti vielä facebookia?
Käyttääkö tosiaan kukaan enää Facebookia? Tainnut hyytyä totaallisesti
Suurin osa Facebook julkaisuista on hyvin arkisia. Toiset niitä haluaa jakaa eikä siinä mitään. Kaikilla ei ole tarvetta kertoa, että "nyt kävin paskalla"
Käyttääkö tosiaan kukaan enää Facebookia? Tainnut hyytyä totaallisesti