Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi radiojuontajat tienaavat hyvin?

Vierailija
22.11.2024 |

Hommahan on lähinnä paskan jauhaminen, mäkätys ja lätinä?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova palkka suun pieksennästä ja 3-4 tunnin työajasta.

Sopii mennä kokeilemaan, niin ei tarvitse täällä kateellisena ulvoa. 

Vierailija
22/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti radiokanavalla riittää rahaa maksaa hyvää palkkaa ja onhan ne influenssereita, niitähän jumaloidaan

Hyvä tai suosittu radiojuontaja kerää kuulijoita, jolloin mainostajat ovat valmiita maksamaan radiokanavalle enemmän rahaa. Radiojuontajia on Suomessa kuitenkin suht vähän, mutta varsin tulospalkattua hommaa.

Pienempien paikallisradioiden juontajat eivät todellakaan tienaa niin paljon kuin jotkut vaikkapa Suomipopin Juha Perälä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä julkkisradiojuontajat tienaavat paljon muustakin. Heillä on esimerkiksi tv- ja sometöitä.

Vierailija
24/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle 1 erottuu kaikista muista radiokanavista paremmalla laadullaan.

Muut ovatkin, suurin piirtein, tätä: non-stop sälää, älämölöä höpönpöppöä ja hölönpölöä. 24/7

Yleisradion juontajat eivät muuten näy verokalenterissa toisin kuin kaupallisten kanavien kasvot.

Vierailija
25/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tienaa :D Vain murto-osa radiojuontajista tienaa hyvin ja heilläkin ne hyvät tienestit tulevat ihan muualta kuin radiohommista. Kannattaa ottaa asioista selvää. 

t. paikallisradiossa jonkin aikaa juontajana toiminut

Vierailija
26/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jone Nikula. Asenne on rock!

Nikula, tuo vanha ,nuorten tv-iskelmäkilpailutuomari!  Yäk !

Vierailija
27/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut ovatkin, suurin piirtein, tätä: non-stop sälää, älämölöä höpönpöppöä ja hölönpölöä. 24/7

Yleisradion juontajat eivät muuten näy verokalenterissa toisin kuin kaupallisten kanavien kasvot.

mikä on verokalenteri? Verotietonsahan voi kuka tahansa piilottaa, jos haluaa. 

Vierailija
28/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Lähetyksen juontaja' on ja tarkoittaa eri asiaa,kuin 'radiotoimittaja'.

Vierailija
29/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikki radiossa äänessä olevat ovat radiotoimittajia. Ei radiossa ole juontajia. 

Vierailija
30/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli yksi radiojuontaja, sitten kaksi ja nykyään jopa kolme samassa ohjelmassa jauhamassa paskaa!

Vierailija
31/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli yksi radiojuontaja, sitten kaksi ja nykyään jopa kolme samassa ohjelmassa jauhamassa paskaa!

Sitä tehdään, mitä kuulijat haluavat. Ei ne siellä jauhaisi, jos kukaan ei kuuntelisi. 

Vierailija
32/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiojuontaja on työnantajalle erinomainen ja tärkeä sijoitus. Sen kanssa ohjelma menestyy tai kaatuu.

Juontajilla on hyvin selkeä ja tarkkarajainen kohdeyleisö, jonka kanavajohtaja voi suoraan myydä mainostajalle. Vaikka "Tätä ohjelmaa kuntelevat 20-30 vuotiaat naiset."

Ei kai kukaan vastusta sitä, että jos työntekijä tuottaa firmalle rahaa, hänelle itselleen maksetaan hyvää palkkaa? Se on yhdentekevää, että pidänkö juuri minä hänestä.

Vierailija
33/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä on verokalenteri? Verotietonsahan voi kuka tahansa piilottaa, jos haluaa. 

Ei voi enää. Kaikkien verotiedot ovat nykyään julkisia. Mediasta riippuen netin verokoneista löytyy henkilöt jotka tienaavat sadasta tuhannesta ylöspäin, mutta kaikista löytyvät ne jotka tienaavat vähintään 150 000 euroa.

Vierailija
34/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Televisio on tunteensiirto formaatti ja ratio on faktan siirto alusta. 

Mielipide on miten asian pitäisi olla, fakta tarkoittaa miten asia on.

Vierailija
35/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuuntelette radiota? Itse en ole kuunnellut vuosikymmeniin, kun olen jo kauan sitten tajunnut heidän liian suuret palkat. Samoin olen tajunnut sen, että ex missit, ilman koulutusta työllistyy radioon.

Boikotoin myös laulajia. Ihan kohtuuttomat palkat heilläkin, joten en käy keikoilla enkä konserteissa.

Radio on vakio autossa lyhyemmillä matkoilla, kun ei jaksa ruveta säätämään sen kanssa, että saisi kännykästä popit soimaan.

Vierailija
36/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuuntelette radiota? Itse en ole kuunnellut vuosikymmeniin, kun olen jo kauan sitten tajunnut heidän liian suuret palkat. Samoin olen tajunnut sen, että ex missit, ilman koulutusta työllistyy radioon.

Boikotoin myös laulajia. Ihan kohtuuttomat palkat heilläkin, joten en käy keikoilla enkä konserteissa.

Radio on vakio autossa lyhyemmillä matkoilla, kun ei jaksa ruveta säätämään sen kanssa, että saisi kännykästä popit soimaan.

Eipä siinä mitään säätämistä ole, kun on esim. Spotify ladattuna valmiiksi. Yksi tökkäys ja popit soivat. 

Vierailija
37/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikki radiossa äänessä olevat ovat radiotoimittajia. Ei radiossa ole juontajia. 

Niin "seuraavaksi kuulemme  komserttilähetyksen suoraan Finlandia -talolta..... ohjelman juontajana toimii ja esittäjiä konsertin väliajalla myös haastattelee musiikkitoimittajamme  xxx"....

Vierailija
38/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä mitään säätämistä ole, kun on esim. Spotify ladattuna valmiiksi. Yksi tökkäys ja popit soivat. 

Kun ei ole Spotify:ta, niin säätämiseksi se menee. Ei jaksa, eikä kiinnosta. Pidemmällä matkalla voin säätää kännykästä musiikit kuulumaan.

Kuuntelen muutenkin mieluummin puhetta ja musiikkia sekaisin, vaikka siinä joutuukin kuuntelemaan ne mainokset. Pelkän musiikin kuuntelu on puisevaa.