Miksi radiojuontajat tienaavat hyvin?
Hommahan on lähinnä paskan jauhaminen, mäkätys ja lätinä?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti radiokanavalla riittää rahaa maksaa hyvää palkkaa ja onhan ne influenssereita, niitähän jumaloidaan
Hyvä tai suosittu radiojuontaja kerää kuulijoita, jolloin mainostajat ovat valmiita maksamaan radiokanavalle enemmän rahaa. Radiojuontajia on Suomessa kuitenkin suht vähän, mutta varsin tulospalkattua hommaa.
Pienempien paikallisradioiden juontajat eivät todellakaan tienaa niin paljon kuin jotkut vaikkapa Suomipopin Juha Perälä.
Nämä julkkisradiojuontajat tienaavat paljon muustakin. Heillä on esimerkiksi tv- ja sometöitä.
Vierailija kirjoitti:
Yle 1 erottuu kaikista muista radiokanavista paremmalla laadullaan.
Muut ovatkin, suurin piirtein, tätä: non-stop sälää, älämölöä höpönpöppöä ja hölönpölöä. 24/7
Yleisradion juontajat eivät muuten näy verokalenterissa toisin kuin kaupallisten kanavien kasvot.
Eivät tienaa :D Vain murto-osa radiojuontajista tienaa hyvin ja heilläkin ne hyvät tienestit tulevat ihan muualta kuin radiohommista. Kannattaa ottaa asioista selvää.
t. paikallisradiossa jonkin aikaa juontajana toiminut
Vierailija kirjoitti:
Jone Nikula. Asenne on rock!
Nikula, tuo vanha ,nuorten tv-iskelmäkilpailutuomari! Yäk !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut ovatkin, suurin piirtein, tätä: non-stop sälää, älämölöä höpönpöppöä ja hölönpölöä. 24/7
Yleisradion juontajat eivät muuten näy verokalenterissa toisin kuin kaupallisten kanavien kasvot.
mikä on verokalenteri? Verotietonsahan voi kuka tahansa piilottaa, jos haluaa.
'Lähetyksen juontaja' on ja tarkoittaa eri asiaa,kuin 'radiotoimittaja'.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki radiossa äänessä olevat ovat radiotoimittajia. Ei radiossa ole juontajia.
Ennen oli yksi radiojuontaja, sitten kaksi ja nykyään jopa kolme samassa ohjelmassa jauhamassa paskaa!
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli yksi radiojuontaja, sitten kaksi ja nykyään jopa kolme samassa ohjelmassa jauhamassa paskaa!
Sitä tehdään, mitä kuulijat haluavat. Ei ne siellä jauhaisi, jos kukaan ei kuuntelisi.
Radiojuontaja on työnantajalle erinomainen ja tärkeä sijoitus. Sen kanssa ohjelma menestyy tai kaatuu.
Juontajilla on hyvin selkeä ja tarkkarajainen kohdeyleisö, jonka kanavajohtaja voi suoraan myydä mainostajalle. Vaikka "Tätä ohjelmaa kuntelevat 20-30 vuotiaat naiset."
Ei kai kukaan vastusta sitä, että jos työntekijä tuottaa firmalle rahaa, hänelle itselleen maksetaan hyvää palkkaa? Se on yhdentekevää, että pidänkö juuri minä hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä on verokalenteri? Verotietonsahan voi kuka tahansa piilottaa, jos haluaa.
Ei voi enää. Kaikkien verotiedot ovat nykyään julkisia. Mediasta riippuen netin verokoneista löytyy henkilöt jotka tienaavat sadasta tuhannesta ylöspäin, mutta kaikista löytyvät ne jotka tienaavat vähintään 150 000 euroa.
Televisio on tunteensiirto formaatti ja ratio on faktan siirto alusta.
Mielipide on miten asian pitäisi olla, fakta tarkoittaa miten asia on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuuntelette radiota? Itse en ole kuunnellut vuosikymmeniin, kun olen jo kauan sitten tajunnut heidän liian suuret palkat. Samoin olen tajunnut sen, että ex missit, ilman koulutusta työllistyy radioon.
Boikotoin myös laulajia. Ihan kohtuuttomat palkat heilläkin, joten en käy keikoilla enkä konserteissa.
Radio on vakio autossa lyhyemmillä matkoilla, kun ei jaksa ruveta säätämään sen kanssa, että saisi kännykästä popit soimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuuntelette radiota? Itse en ole kuunnellut vuosikymmeniin, kun olen jo kauan sitten tajunnut heidän liian suuret palkat. Samoin olen tajunnut sen, että ex missit, ilman koulutusta työllistyy radioon.
Boikotoin myös laulajia. Ihan kohtuuttomat palkat heilläkin, joten en käy keikoilla enkä konserteissa.
Radio on vakio autossa lyhyemmillä matkoilla, kun ei jaksa ruveta säätämään sen kanssa, että saisi kännykästä popit soimaan.
Eipä siinä mitään säätämistä ole, kun on esim. Spotify ladattuna valmiiksi. Yksi tökkäys ja popit soivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki radiossa äänessä olevat ovat radiotoimittajia. Ei radiossa ole juontajia.
Niin "seuraavaksi kuulemme komserttilähetyksen suoraan Finlandia -talolta..... ohjelman juontajana toimii ja esittäjiä konsertin väliajalla myös haastattelee musiikkitoimittajamme xxx"....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä siinä mitään säätämistä ole, kun on esim. Spotify ladattuna valmiiksi. Yksi tökkäys ja popit soivat.
Kun ei ole Spotify:ta, niin säätämiseksi se menee. Ei jaksa, eikä kiinnosta. Pidemmällä matkalla voin säätää kännykästä musiikit kuulumaan.
Kuuntelen muutenkin mieluummin puhetta ja musiikkia sekaisin, vaikka siinä joutuukin kuuntelemaan ne mainokset. Pelkän musiikin kuuntelu on puisevaa.
Sopii mennä kokeilemaan, niin ei tarvitse täällä kateellisena ulvoa.