Mikä hiton järki toridiilissä on? Yritin ostaa sieltä tavaran
Tasan samalla hinnalla jonka myyjä oli ilmoitukseen laittanut. Sitten tuli ilmoitus että myyjä hylkäsi tarjouksen. Eli joku on tehnyt tarjouksen kalliimmalla hinnalla ja tarjonnut esim. euron enemmän?? Ja minä en voi nähdä mistään sitä paljon toinen on tarjonnut että voisin tarjota sen päälle. Olisin tosiaan tuon tuotteen halunnut ja vaikka voinut maksaa enemmänkin mutta en kai nyt rupea maksamaan suorilta esim. 60€ jos myyjällä lukee hintana 30€ ??
Kommentit (7)
Tuota en vaan ymmärrä jos joku ehtii ostaa ensin niin miksi se ilmoitus ei katoa samantien vaan näkyy edelleen ostettavana. Onneksi on Vinted joka sentään toimii niin kuin kuuluu
Mulle ei oo koskaan käynyt niin, ettei myyjä olisi hyväksynyt tarjousta, jos olen tarjonnut pyyntihinnan. Ei tulis mieleenkään tarjota enemmän, koska se ei ole mikään huutokauppa, vaan tarjoan aina joko pyynnin tai vähemmän.
Ehkä tuossa on ollut kyse siitä, että tuote on myynnissä myös noudolla, ja ehti jo luvata sen jollekin joka noutaa?
Tällee myyjänä voin sanoa että jos useampi on tehnyt tarjouksen niin ne on kaikki tähän mennessä olleet sillä hinnalla minkä olen laittanutkin, mutta olen valinnut ostajaksi sen joka oli ensin.
Laita myyjälle viesti ja tarjoa enemmän.
Vinted on todellakin sata kertaa parempi alusta eikä mikään huutokauppa.
No soita myyjälle ja sano että tarjoot sen mitä ostaja tarjos plus 20 eugenia päälle. Tyhmä myyjä jos ei hyväksy
Joku ehti ennen sua, samalla hinnalla.