Mikä kehossasi ei palannut normaaliksi raskauden jälkeen, vaikka niin luvattiin?
Kommentit (25)
Ei mulle ole luvattu mitään, mutta itse oletin, että iskiasvaivat olisivat hävinneet raskauden jälkeen. Eivät hävinneet.
Kaikki muu palautui, paitsi imettämisessä käytetyt
Ei minulle kyllä mitään luvattu, päinvastoin jokainenhan sen tietää että raskaus jättää jälkiä vartaloon.
Halut meni pysyvästi kun katsoin synnytyksessä kun pää alkoi näkyä
Ei luvattu, mutta joo, rinnat jäivät kuppikokoon C, kun ennen oli A, kengät ovat nyt 38, kun ennen oli 37, lantio on nyt 100 cm kun ennen oli 98 cm ja paino oli ennen 54 kg ja on nyt 63 kg.
Virtsan karkailu, usein pissahätä ja selkäkivut. Ne on kyllä varmaan tullut vauvojen kantelusta ja imettämisestä.
Huh äitiys on rankkaa keholle!
Lisään vielä, että kaikki kehonosani on muuttuneinakin mielestäni normaaleja.
8.
Ei minulle kukaan luvannut mitään, eikä varmaan lupaa nykyisinkään. Tyhmä kysymys.
Kyllä kaikki palautui. Muutamia raskausarpia jäi navan alapuolelle, mutta nekin ovat huomattavasti haalistuneet eivätkä kovin pahat muutenkaan. Rinnat eivät itseasiassa lainkaan kärsineet imetyksestä ja oikeastaan vain kasvoivat. Oikeastaan sain kunnon rinnat vasta lasten myötä. Koen vartalon naisellisemmaksi kuin ennen lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mies siellä. Onneksi oma mieheni on katsonut mielenkiinnolla kaksi synnytystä. Hän on siis kokenut jotain, mitä minä synnyttäjänä en nähnyt.
Kengän koko suureni numerolla eikä ole palautunut takaisin sitten millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies siellä. Onneksi oma mieheni on katsonut mielenkiinnolla kaksi synnytystä. Hän on siis kokenut jotain, mitä minä synnyttäjänä en nähnyt.
Olen sekä synnyttäjä että se joka nähnyt synnytyksen. Olen ilmeisesti onnekas
Vierailija kirjoitti:
Virtsankarkailu
Tämä. Vielä jälkitarkastuksessa vähäteltiin ja sanottiin, että ehkä vähän virtsarakon laskeumaa, mutta siitä se, kun turvotus laskeutuu. Noinkohan. Nyt 4v synnytyksestä eikä se mihinkään ole mennyt.
No pukamat,virtsankarkailu, ja iso aukko avoinna , entisen niin siron kauniin pienen pimpan tilalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo liittyy psykoseksuaalisessa kehityksessä epäkypsiksi jääneisiin miehiin. Sinä olet vielä lapsi, eikä sinusta koskaan miestä tule.
Ei muuttunut mikään, paitsi pari arpea jäi. Niitä ei näe jos ei suunnilleen suurennuslasilla katso, mutta ne on mun kunniamerkit.
Vierailija kirjoitti:
Sä et vaan ole seksuaalinen ihminen.
Tai siis, luvattiin. Eihän mitään voi oikeasti luvata.