Vagisan mainos
Muita joita ottaa päähän kyseinen mainos? Emätin kuivuus, seksi ei onnistu vagina jne sanat joita 3v sitten kivasti toistaa. Aivan kamala mainos!
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Seksi sattuu. Pitääkö sitä sitten vielä harrastaa? Kysyn ihan vakavissani. Ehkä ne vaihdevuodet ovat siinä mielessä tarkoituksen mukaiset, eli lisääntymiseen se yhdyntä on tarkoitettu.
Ehkä nuo naiset haluaa hoitaa aviolliset velvollisuudet miestään kohtaan ja siksi haluavat vielä seksiä vaikkei niin olisi muuta aihetta enään siihen.
Nyt siitä mainoksesta on leikattu pois se kohta, jossa yksi naisista teki sormillaan ympyrän ja tökkasi toisen käden sormen syntyneeseen aukkoon. Kyllä oli härskin näköistä.
Miehen kanssa ihmeteltiin aikamme, mutta nyt sitä kohtaaei enää ole.😨
Se vagisan voide muuten kirvelee eikä edes auta. Olen kokeillut.
No kiitos jeesus, ettei sentään ole mitään hassunhauskaa vaginallet, vagi-vagi-nallet animaatiota ja renkutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi sattuu. Pitääkö sitä sitten vielä harrastaa? Kysyn ihan vakavissani. Ehkä ne vaihdevuodet ovat siinä mielessä tarkoituksen mukaiset, eli lisääntymiseen se yhdyntä on tarkoitettu.
Ehkä nuo naiset haluaa hoitaa aviolliset velvollisuudet miestään kohtaan ja siksi haluavat vielä seksiä vaikkei niin olisi muuta aihetta enään siihen.
Parisuhteessa ja avioliitossa ei ole mitään velvoitetta harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä oon ihan huvin ja nautinnon vuoksi pannu menemään jo yli 40 vuotta enkä aio lopettaa
N55
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Itse onneksi sinkku, joten ei ole kukaan vaatimassa että pitäisi. Yli 10 vuotta jo ilman. Eikä mulla ole edes siitä kiinni että sattuisi, ei ole kuivuuttakaan oikeastaan ollut vaikka menopaussi on jo vuosia sitten tapahtunut, vaan mua ei vaan enää yhtään kiinnosta koko seksiasia. Kiinnostus meni jo esivaihdevuosien alkuvaiheessa, ja hyvä niin.
Kun seksuaaliset halut loppuvat, olet valmis kuolemaan.
- kaikkien elävien olentojen biologia
Vierailija kirjoitti:
Exäni oli siis valmis kuolemaan alle 20 vuotiaana 🤣
Muijan tavara on kuiva ja toi vagisan auttaa sen verran että sitä voi nussii.
Hyvä mainos teeveessä pyörii !
T.Maukka
Pistäkää se idioottipurkki kiinni, ja mainokset lakkaavat ärsyttämästä. Itse tein tämän ratkaisun yli 20 vuotta sitten, eivätkä lapset ole sitä osanneet edes kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exäni oli siis valmis kuolemaan alle 20 vuotiaana 🤣
Sinun seurassasi oli.
Mun mielestä on kiva että meillä on niinkin kekseliäästi nimettyjä tuotteita kuin Vagisan ja Vagifem. Yritykseni on tuomassa uutuutena markkinoille tuotteemme Penimen ja Penilol. Ne sopivat hienosti täyttämään em. tuotteiden markkinoille jättämää aukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Miehille pitäisi tehdä uusi tmax mainos peniksen lerppavaivaan. Olis kiva varmaan kuunnella kun sitä toistettaisiin ja kerrottaisiin sen auttavan seksi vaivoihin ja kuivuuteen. Eikä se olisi edes mitään alatyyliä.
Tmax ei aita muuta kuin myyjän lompakkoa. Eroxon-geeli apteekista ilman reseptiä auttaa ihan oikeasti.
On sinulla ongelma, kun mainos noin kovasti riepoo.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan hirvittävää, että vagina on ylipäätään olemassa. Se kuuluu ainoastaan yöhön, jolloin sitä ei voi nähdä. Ei ihme, että ihmiset ovat niin häiriintyneitä. Varsinkin miehet jotenkin possessoituvat siihen riippumatta kellon ajasta.
Enpä nyt tiedä. Ilman vaginoita emme tänne sepustelisi.
Vierailija kirjoitti:
Muijan tavara on kuiva ja toi vagisan auttaa sen verran että sitä voi nussii.
Hyvä mainos teeveessä pyörii !
T.Maukka
Kohtalotoveri komppaa, asiallinen tuote. Mainostetaan sitä hullumpiakin.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä mainos! Naista alentavaa .pois tollaset.
Alentavaa ? ? .🙄 Pöljä kommentti
Sanotko samaa Tenan mainoksesta ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pakko käyttää ja toivoa että sais vielä pannakin!
Ei kaikki naiset käytä sitä siinä iässä!!! Moni pärjää ilman tuota voidetta. Ei ole kuiva p i l l u!
Toiset ei saisi käyttää vai ?
Se oli joku muu tuote. Kai totakin vois kokeilla siihen?