Petauspatja
Hei nyt kun Black friday on vauhdissa ajatuksena on että ostaisimme uuden petauspatjan. Sotkassa hyvä tarjous thinsulate petarista. Onko kenelläkään kokemusta tästä petauspatjasta? Tai muusta vastaavasta joka olisi mahdollisesti jämäkkä muttei liian kova petari?
Kommentit (6)
Jos haluat hyvän petauspatjan, niin jätä vaahtomuovipatjat kauppaan, äläkä myöskään tuhlaa rahojasi memoryfoamiin. Suosittelen latexpetaria.
Petauspatja on ohuempi ja vaahtomuovi on siihen ok. Jos pitää memorysta niin se.
Siis...petari on petausta varten, jos selkääsi ja sen hyvin vointia aattelet niin panosta hyviin patjoihin...silloin ei sillä petarin matskulla oo väliä...osto tilanteessa ihmisten ajatuksia pyritään ohjaamaan ostamaan kalliimpaa jotta tuotto kasvaa! tää "ohje" ei maksa mitään...
Vierailija kirjoitti:
Saako sellaisia baareista?
Ja sex-shopista semmoinen muovinen, sillä on kuulemma nimikin; Barbara...
En jaksa perehtyä, mutta älä osta vaahtomuovia. Mä olen muinoin ostanut Askosta jotain luonnonmateriaalia mutta ei äkkiseltään tule mieleen mitä - vähän kuitenkin vaahtomuovien tapaista ja väristä. Nyt mulla alkaa oleen sellainen fiilis että pitäisi ostaa uudet ja uudet sängytkin. Osta se mikä tuntuu parhaalta omasta mielestäsi - kyllä sä osaat ostaa. Onks siellä tarjouksessa myös hyvät peitot ja tyynyt. Taidanpa vilkaista - mä tarttisin varmaan 4 kpl? Mä ostaisin untuvatyynyt.
Ootko sä sama joka hankkii jotain runkopatjoja? Toivottavasti löysit hyvät! Joululahjojako?