Eduskunnan kyselytunti Tv1
Kommentit (207)
Jaaha. Juvosen mielestä persut laittavat soten kuntoon leikkaamalla. Kokoomus varmaan sitten hoitaa työllisyyden. Aika paksua propagandaa taas Hymyilevältä Kuolemalta - ne rahat menevät Pörriäisten taseisiiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hupaisia nämä hallituspuolueen edustajien tekemät "kysymykset", jotta ministerit pääsevät kehumaan itseään.
Tämänhän pitäisi olla tilaisuus, jossa Oppositiolla on tilaisuus kysyä Hallitukselta eri asioista. Nyt siellä olivat kysymässä Kokoomuksen, Persujen ja Kristillisten edustajat jo ennen kuin 20 minuuttia Kyselytunnista oli kulunut.
Ja nyt persujen Juvonen haukkuu Sannaa ja sotea. Eikö puhemiehillä ole jokin ohjeistus miten kysymysvuoroja jaetaan tai jotain?
Normaalisti on. Nyt puhemiehenä on äärioikeiston Halla-aho, eli mikään ei ole enää normaalia.
Petteri puhui ruotsia. Perussuomalaiset eivät välihuudelleet.
Vierailija kirjoitti:
Veronika Honkasalo on jotenkin poikkeukksellisen myötämielinen muslimeja kohtaan. Mitä vikaa on kristityissä?
Kapuloita rattaisiin, aihe kuin aihe käy. Vassarit, Suomen vihollinen nro 1.
Tämäpä vasta kyselytunti! Hallituksen kansanedustajat kysyy Hallituksen ministereiltä. Herätkää Opposotio, häpeä Risikko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hupaisia nämä hallituspuolueen edustajien tekemät "kysymykset", jotta ministerit pääsevät kehumaan itseään.
Tämänhän pitäisi olla tilaisuus, jossa Oppositiolla on tilaisuus kysyä Hallitukselta eri asioista. Nyt siellä olivat kysymässä Kokoomuksen, Persujen ja Kristillisten edustajat jo ennen kuin 20 minuuttia Kyselytunnista oli kulunut.
Ja nyt persujen Juvonen haukkuu Sannaa ja sotea. Eikö puhemiehillä ole jokin ohjeistus miten kysymysvuoroja jaetaan tai jotain?
Normaalisti on. Nyt puhemiehenä on äärioikeiston Halla-aho, eli mikään ei ole enää normaalia.
Tänään nuijan varressa häärää kokoomuksen Risikko, äärioikeistolainen hänkin.
Vierailija kirjoitti:
Orpon hallituksen saavutus.
Suomen bruttokansantuotteen (BKT) kasvu on pahasti hyytynyt kansainvälisellä tasolla vertailtuna. Tänä vuonna se on Kansainvälisen valuuttarahaston IMF:n tilastojen mukaan koko maailman 10. huonoimmalla sijalla. (Yle)
Wowwow.
Tämän hallituksen aikana m a a h a n m u u t t o ja rajalaki ovat menneet oikeaan suuntaan!!
Lisää muutoksia tulee taatusti ja hyvä niin!!
Sanni voi sitten mennä itse sinne gynekologille kun jaksaa tuosta aina mainita. En vähättele naisten vaivoja. Olen itsekin keski-ikäinen nainen, mutta en ole itse ollut koskaan gynekologilla, enkä ole menossa. Tarvitsisin itse sen sijaan hammaslääkäriä ja psykiatria. En tosin pääse noihinkaan.
Mitä mä kuulin? Orpo: En mä nyt jaksa vastata.
Vierailija kirjoitti:
Petteri puhui ruotsia. Perussuomalaiset eivät välihuudelleet.
Se olisikin ollut, että Riikka huutelisi ministeriaitiosta: saisinko saman arabiaksi? Toisaalta - kova tyttö huutamaan.
https://verkkolahetys.eduskunta.fi/fi/taysistunnot/taysistunto-120-2024
Jatkuu hetken vielä. Mielenkiintoisesti televisio-lähetyksessä on minuutin, parin viive.
Petteri Orpo, Suomen seksikkäin mies.
Suomi ansaitsisi ja tarvitsisi kunnollisen ja asiantuntevan hallituksen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan Petteri, Riikka ja Arto paikalla?
Edellisellä pääministerillä oli aina korona-altistus kun piti vasta johonkin.
OK. Kiitos että Rydman vastasi ja vastausta ei saatu. Pakastepussipääministeri.
Kyselytunti päättyi, sali tyhjeni ja puhemies vaihtui.
Eikä kaivatakkaan!