Miksi Jumala loi valaat temmeltämään merissä?
mitä ekonomista hyötyä on planeetalle juuri valaista? vai loiko Jumala valaat vain huvikseen?
Kommentit (50)
Jumalalla on huumorintajua. Valaat ovat söpöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valaat olivat ensin maaeläimiä jotka siirtyivät veteen. Luomistyö ei ole ihan niin helppoa kuin luulet. Päihtyneenä ei pitäisi luoda mitään. Hävettää se vesinokkaeläin ja pari muutakin pikku mokaa.
T. Jumala
Taivaan isä tuomitsee sinut Jumalan pilkkaamisesta
Jotain mä olen sanonut siitä toisten tuomitsemisesta. Äläkä ala heittelemään kiviä. Tuomioni oli ankara ei mitään hyvää kahvin kanssa, kelpaako?
T. Jumala
Ei niitä mikään jumala ole luonut, kyllä sen on jo tunnustanut kapitalistinenkin tiedemies.
miksi uudessa maailmasssa ei ole merta? silloinhan siellä ei ole valaitakaan. jokia voi olla, mutta ei sinne valas mahdu. ehkä maapallolle ei mahdu tulavana 1000 vuotisena aikana ollenkaan merta.
Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Kauheita läskejä valaat vaikka siilaavat planktonia merestä eli vegejä ovat. Kun taas esmes pantteri joka vetää pelkästään lihaa on jäntevä ja lihaksikas ?!
Plankton ei ole vegeä.
Jos raamattua on uskominen, niin sadistiseksi huvikseen loi kaiken. Onneksi on vain sepite se.
Hävittää valaat pitäisi! Syövät kalastajien saaliit ja vievät ihan hirveesti tilaa!
Jeesuskin ruokki väkijoukon kahdella valaskalalla.
Ei tarvitse olla hyötyä. Salaisuus on olemassaolo. Ja uimisesta nauttiminen. Kelluminen. Ilman puhaltelu ja kaikuluotaus. Valas siivilöi planktomia. Vedessä on kauniita värejä, kun aurinko siivilöityy läpi ja pohja, sekä muut maisemat pinnalla. On psyykkinen ja älykäs. Tutkii merien aaltoja, vesi elementti. Delfiini on myös ilmaa hengittävä ja vedessä. Osa niistä on pelastanut ihmisen jopa. Vaikka sen varaan ei kannata laskea.
Missä niitä ihmisiä miljardi vuotta sitten oli, kun tämä planeetta ei ollut ihmiselle elinkelpoinen?