Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Jumala loi valaat temmeltämään merissä?

Vierailija
21.11.2024 |

mitä ekonomista hyötyä on planeetalle juuri valaista? vai loiko Jumala valaat vain huvikseen?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminenkin oli miljardi vuotta sitten vain yksisoluinen bakteeri.

Sinä voit olla minun puolesta ihminenkin mutta minä olen ihminen ja ihminen oli miljardi vuotta sitten ihminen, ihminenkin!

Tuollaiset tollot ottaisi vaikka ihmisenkin nimekseen kunhan saadaan rahaa... ei kiinnosta kansantarinat eikä tasapaino.

Tämä on sivilisaatiomme onggelmana

Kuka tahansa hakkeroi tämänkin kommentin ja aloituksen pian unholaan ja vanhaan suohon minne apinat ovat murhaanneetRyssien kanssa ihmisiä joista heillä ei ole hajuakaan

Missä niitä ihmisiä miljardi vuotta sitten oli, kun tämä planeetta ei ollut ihmiselle elinkelpoinen? 

Vierailija
42/50 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalalla on huumorintajua. Valaat ovat söpöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valaat olivat ensin maaeläimiä jotka siirtyivät veteen. Luomistyö ei ole ihan niin helppoa kuin luulet. Päihtyneenä ei pitäisi luoda mitään. Hävettää se vesinokkaeläin ja pari muutakin pikku mokaa. 

T. Jumala

Taivaan isä tuomitsee sinut Jumalan pilkkaamisesta

Jotain mä olen sanonut siitä toisten tuomitsemisesta. Äläkä ala heittelemään kiviä. Tuomioni oli ankara ei mitään hyvää kahvin kanssa, kelpaako?

T. Jumala

Vierailija
44/50 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä mikään jumala ole luonut, kyllä sen on jo tunnustanut kapitalistinenkin tiedemies.

Vierailija
45/50 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi uudessa maailmasssa ei ole merta? silloinhan siellä ei ole valaitakaan. jokia voi olla, mutta ei sinne valas mahdu. ehkä maapallolle ei mahdu tulavana 1000 vuotisena aikana ollenkaan merta.

Ilm. 21:1

Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.

Vierailija
46/50 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheita läskejä valaat vaikka siilaavat planktonia merestä eli vegejä ovat. Kun taas esmes pantteri joka vetää pelkästään lihaa on jäntevä ja lihaksikas ?!

Plankton ei ole vegeä.

Vierailija
47/50 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raamattua on uskominen, niin sadistiseksi huvikseen loi kaiken. Onneksi on vain sepite se.

Vierailija
48/50 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävittää valaat pitäisi! Syövät kalastajien saaliit ja vievät ihan hirveesti tilaa!

Vierailija
49/50 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuskin ruokki väkijoukon kahdella valaskalalla.

Vierailija
50/50 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla hyötyä. Salaisuus on olemassaolo. Ja uimisesta nauttiminen. Kelluminen. Ilman puhaltelu ja kaikuluotaus. Valas siivilöi planktomia. Vedessä on kauniita värejä, kun aurinko siivilöityy läpi ja pohja, sekä muut maisemat pinnalla. On psyykkinen ja älykäs. Tutkii merien aaltoja, vesi elementti. Delfiini on myös ilmaa hengittävä ja vedessä. Osa niistä on pelastanut ihmisen jopa. Vaikka sen varaan ei kannata laskea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi