Olen ihan kyllästynyt ruokaan ja kaikkeen siihen liittyvään, varsinkin ruuanlaittoon!
Tämä on ollut fiilis jo pari vuotta ja tuntuu, että pahemmaksi menee. Olen kertakaikkiaan kyllästynyt. Osaan kyllä laittaa ruokaa, käytän mausteita, teen maustekastikkeita, välillä kokeilen uusia juttuja, mutta kun ei voisi vähempää kiinnostaa. Inhoan myös kaikkia eineksiä, eli sekään ei ole ratkaisu.
Jos voisin, söisin vain niitä astronauttien ravintoaine kuutioita.
Kommentit (9)
Joitakin asioita pitää tehdä, ei kaikki elämässä oo kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile lesboilua
Hyi. Miksi kukaan haluais rassata ja nuolla jonkun lettua 🤢
Tulee vain mielen siitä imperiumien elinkaari -jutusta, että rappeutumisvaiheessa mm. ruualla hienostelu ja brassailu ja hifistely lisääntyy eksponentiaalisesti. No sitähän se on tehnyt länsimaissa, media on täynnä ruuanlaitto-ohjelmia, ovat vielä niin halpoja tehdäkin. Ja ravitsemustieteilijät sanoo, että laitamme liian hyvää ruokaa ja liian paljon tai sitten sitä mättöä + viinaa.
Uskon siihen, että ihminen voi kaikkein parhaiten suth niukalla, yksinkertaisella ruualla, juhlat on erikseen. Mutta ihmiset haluvat juhlat joka päivälle - ja sitten mikään ei oikein tunnu miltään. Semmoista se on. Ei synny onnea ilman uhrauksia.
Sama. Ruokaan ja ruokailuun menee liikaa vapaa-aikaa. Joskus ratkaisuni oli salaattibaarit. Nyt niidenkin antimet ovat köyhtyneet.
Tiskaaminen, kaupassa käynti, ruuan valmistus. Paljon näihin kuluu viikossa aikaa. Ihan liikaa.
Tuo olisi mulle yhtä kamala asia kuin haluttomuus makuuhuoneen puolella:)
En osaa edes kuvitella että menettäisin kiinnostukseni ruokaan. Ja ei, en ole lihava
Minä taas haluaisin jaksaa laittaa ruokaa, olen hyvä siinä, mutta en vain jaksa enää. Inhoan eineksiä myös ja inhoan myös ruoan tilaamista, ei täällä meidän pikkukaupungissa ole hyviä ravintoloitakaan enää. Kunpa löytäisin voimavaroja kokkailuun. Ja muuhunkin.