Mitä tehdä, kun ihminen, johon on luottamut, alkaa vaikuttaa about psykopaatilta
Mitä tehdä, kun ihminen, johon on luottanut, jonka kanssa on ollut pitkään naimisissa ja jonka kanssa on teini-ikäisiä lapsia, paljastuu pettäjäksi. Koko ajsn jotain outoa. Viimeksi tänään posti toi paketin. Luulin että minulle, kun olin tilannut kirjoja. Sisältä löytyi naisten kallis laukku. Sitten katsoin pakettia ja siinä miehen nimi ja puhelinnumero. Kysyin asiaa mieheltä, minulle ei kysymättä mitään ostaisi. Mies ei tiennyt mitään muka asiasta. Laukku oli lähtenyt Kanadasta liikkeelle. Muka tupsahtaisi naisten laukku meille miehen tietämättä. Oli varmaan tilannut sen lahjana jollekin naiselle. Pettäminen tuntuu kamalalta. Olen muutenkin havainnut hänessä outoa kylmyyttä ja pahuuttakin jo pitkään. Muu ei merkitse kuin raha. Kusettaa kaikkia, siltä näyttää. Ei olisi hätää, jos olisin yksin. Mutta tuska kahdesta lapsesta ja heidän tulevaisuudesta.
Kommentit (4)
Tämä on kyllä hyvä ja tyhjentävä neuvo.
Joo, nyt ei ole helppo case tiedossa. Olen kertonut tästä asiasta yhdelle perheen ulkopuoliselle luotettavalle ihmiselle. Tuntuu turvalliselta, että joku tietää.
ap
Eroa
Vaihda numerosi ja salaa
Muuta ja salainen osoite
Eroa. Heti.