Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisissa tekstiileissä värimuutokset ovat minimaalisia?

Vierailija
20.11.2024 |

Minulla on puuvillaiset tyynyliinat. Nuo tyynyliinat ovat edelleenkin yhtä ehjiä kuin ennenkin. Mutta värit ovat muuttuneet. Aiemmin niiden väri oli "pinkki/ihonvärinen", mutta nyt niiden väri on "pissa/keltainen". Eli ihan täysin normaali yleinen värinmuutos. Tosi yleinen värinmuutos. Tyynyliinat ovat yhä ihan yhtä käyttökelpoisia käytännöllisiä kuin ennen, mutta väri vain on muuttunut pinkistä keltaiseksi.

Joten kysymykseni: jos tahdon tyynyliinat tai mitkävainmuut tekstiilituotteet joissa väri ei vaihdu, niin minkälaisia ihmeen tuotteita minun tulee mukamas itselleni hankkia?

Koska itse olen tottunut siihen että kun tekstiilituotteet vanhenevat niin myös värit vaihtuvat. Mutta onko olemassa tekstiilituotteita joissa väri ei vaihdu vanhenemisesta huolimatta?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Minä ap nyt jatkan... onko niin että mitä täydempänä tuote on keinokuituja niin sitä paremmin tuote pitää alkuperäisen värinsä? Eli keinokuidut pitävät värinsä, mutta luonnonkuidut menettävät värinsä? Onko noin? Tolleen mä olen vähän niinkuin itse havainnut asian olevan. Halvimmatkin keinokuidut pitävät värinsä paremmin kuin kalliimmatkin luonnonkuidut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi