Allekirjoittakaa adressi joka määrää jokaisen suomalaisen muuttamaan synnyinkuntaansa
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iäkkäämmät sukulaiseni ovat syntyneet itärajan taakse jääneissä kunnissa. Sinne vaan?
Rssä on rssä vaikka voissa paistaisi eli todellakin rajan taakse takaisin niin kuin kaikki muutkin muualta tulleet!
-5/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedäpä v*ttu päähäsi ja itses narun jatkoks.
Mitä? Eikö Kokkola houkuttele?🤣
En ole Kokkolassa koskaan käynytkään.
No Kemi sitten.
Väärin meni taas. Kuten kaikki muukin sun elämässäs.
Ne hevonkuusen syrjäkylät on kuule kaikki samoja.
Enpä ole syntynyt missään "hevonkuusen syrjäkylässä" eli miksi sellaiseen päätyisin? En vain halua enää synnyinkaupungin lähellekään.
Eli minä muutan Merimaskuun, mieheni muuttaa Ilomantsiin, meidän 9-vuotias muuttaa Berliiniin, 5-vuotias muuttaa Malgaan ja 3kk vauva jää asumaan tänne Tampereelle yksinään. Asia selvä.
Miksi allekirjoittaisin jotain mikä on meidän perustuslakia vastaan, tiedän et ole ikinä sitä lukenut etkä tiedä edes perusoikeuksiasi, kannattaisi ottaa selvää.
Ja tiedoksi kaltaisillesi vähäjärkisille perustuslakia ei sitten ihan niin vain muuteta. Täysin järjetöntä ihmisten ajanhaaskausta ja typeryyttä, keksikää parempia harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajotetaan perheet? Erotetaan myös lapset huoltajistaan?
Tai avio- ja avoliitot?
Puolison kuolemaan päättyviä avioliittoja on Suomessa vuosittain lähes 17 000, kun taas avioeroon päättyy vuosittain noin 13 000 avioliittoa.
Entä sitten, Hieman vajaa puolet liitoista päättyy eroon, Hieman vajaa puolet EI
Vierailija kirjoitti:
Hajotetaan perheet? Erotetaan myös lapset huoltajistaan?
Lapset tulisi mun kanssa asumaan mun kanssa synnyinkuntaani koska lapsilla on sama synnyinkunta kuin mulla. Lasten äidillä on eri synnyinkunta kuin meillä joten äiti joutuisi lapsistaan eroon. Mutta kuitenkin emme muuttaisi.
Luulenpa, että lastensuojelulla on asiaan jotain sanottavaa, jos jätämme 4- ja 2-vuotiaat asumaan kahdestaan ja lähdemme mieheni kanssa synnyinkuntiimme asustelemaan.
Mä lähden stadiin, ja kaikki savolaiset omiin kuntiinsa pois täältä. Siellä saavat keskenään vehkeillä.
Mitenkäs, kun perheessä on kaksi alaikäistä lasta, ja kaksi aikuista, ja jokaisella on eri syntymäkunta, ei edes naapurikuntia keskenään?
Entä, jos sitä kuntaa ei ole enää olemassa?
Hmm... Olen syntynyt Nastolassa, joka on nykyisin osa Lahtea. Muutanko siis Lahteen, joka ei kuitenkaan ole syntymäkuntani?
Lapsi jäisi tänne, minä muuttaisin 700km ja mies 500km päähän. Jepjep.
Eli muutan ruotsiin,hyvä siellä onkin kuulema kaikki paremmin kuin suomessa.
Hyi hemmetti, ei ikinä, en lähde aseella uhatenkaan sille maailmanlopun käpykylälle pohjois savoon.
Oikein kurkkua alkoi kuristaa kun luin tuon otsikon.
Ennemmin menen hautaan kuin takaisin synnyinkuntaani.
Kosti Heiskanen eli Konstantin Lebedev Leningradiin hus hus.
Mieluummin se kuin sota.