Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teistä noloa jos aikuinen katsoo Dreamworks leffaa?

Vierailija
20.11.2024 |

.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään

Vierailija
2/13 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi? Animaatiot ovat vain yksi elokuvalaji. Dreamworksin leffat (esim. Shrekit) ovat lisäksi täynnä popkulttuuriviittauksia, jotka menevät lapsilta ohi. Aikuiset ja lapset katsovat leffoista eri tasoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Still better lovestory than Twilight. 

Vierailija
4/13 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vähän

Vierailija
5/13 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on noloa että aikuiset ihmiset eivät uskalla katsoa mitä leffoja haluavat sen pelossa että ovat jonkun mielestä noloja.

kehittäkää itsentuntoa hyvät ihmiset.

Vierailija
6/13 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
7/13 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on noloa että aikuiset ihmiset eivät uskalla katsoa mitä leffoja haluavat sen pelossa että ovat jonkun mielestä noloja.

kehittäkää itsentuntoa hyvät ihmiset.

Vierailija
8/13 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi? Animaatiot ovat vain yksi elokuvalaji. Dreamworksin leffat (esim. Shrekit) ovat lisäksi täynnä popkulttuuriviittauksia, jotka menevät lapsilta ohi. Aikuiset ja lapset katsovat leffoista eri tasoja.

Vierailija
9/13 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoiko siellä yläasteella välitunti?

Vierailija
10/13 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse keräilen Disneyn ja Disney Pixarin klassikkoanimaatioita, miksi 101 dalmatialaista tai Encanto olisi noloja katsottavaksi? Kaapista löytyy yli 100 Disney leffaa. Nähnyt myös kaikki Dreamworksin animaatiot, en kyllä vielä tätä uusinta.

Vierailija
11/13 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuinen ei saisi olla lapsellinen? Miksi kaikki lapsekkuudeksi mielletty on visusti aikuiselta kiellettyä?

Minä ainakin olen monessa asiassa varmasti monen mielestä lapsellinen ja nautin esim. talvella pulkkamäessä muksujjen kanssa mäenlaskusta.  Saa nauraa ja iloita sydämensä pohjasta ja kaikilla on hauskaa.

Ryppyotsat paheksujat paheksukoot, minä otan ilon irti elämästä vaikka muitten kauhistelemien lapsekkaitten tekojen kautta. 

Ja olen korkeamman koulutuksen käynyt, yliopistovirassa oleva nelikymppinen nainen.

Vierailija
12/13 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit katsoa vaikka pikku kakkosta jos haluat, ei kuulu muille.

Vierailija
13/13 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh... Mä oon 35-v semi alfauros ja katon yhä animea jos siltä tuntuu. No worries, katso pois.