Onko teistä noloa jos aikuinen katsoo Dreamworks leffaa?
Kommentit (13)
Miksi olisi? Animaatiot ovat vain yksi elokuvalaji. Dreamworksin leffat (esim. Shrekit) ovat lisäksi täynnä popkulttuuriviittauksia, jotka menevät lapsilta ohi. Aikuiset ja lapset katsovat leffoista eri tasoja.
Still better lovestory than Twilight.
Musta on noloa että aikuiset ihmiset eivät uskalla katsoa mitä leffoja haluavat sen pelossa että ovat jonkun mielestä noloja.
kehittäkää itsentuntoa hyvät ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Musta on noloa että aikuiset ihmiset eivät uskalla katsoa mitä leffoja haluavat sen pelossa että ovat jonkun mielestä noloja.
kehittäkää itsentuntoa hyvät ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi? Animaatiot ovat vain yksi elokuvalaji. Dreamworksin leffat (esim. Shrekit) ovat lisäksi täynnä popkulttuuriviittauksia, jotka menevät lapsilta ohi. Aikuiset ja lapset katsovat leffoista eri tasoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoiko siellä yläasteella välitunti?
Itse keräilen Disneyn ja Disney Pixarin klassikkoanimaatioita, miksi 101 dalmatialaista tai Encanto olisi noloja katsottavaksi? Kaapista löytyy yli 100 Disney leffaa. Nähnyt myös kaikki Dreamworksin animaatiot, en kyllä vielä tätä uusinta.
Miksi aikuinen ei saisi olla lapsellinen? Miksi kaikki lapsekkuudeksi mielletty on visusti aikuiselta kiellettyä?
Minä ainakin olen monessa asiassa varmasti monen mielestä lapsellinen ja nautin esim. talvella pulkkamäessä muksujjen kanssa mäenlaskusta. Saa nauraa ja iloita sydämensä pohjasta ja kaikilla on hauskaa.
Ryppyotsat paheksujat paheksukoot, minä otan ilon irti elämästä vaikka muitten kauhistelemien lapsekkaitten tekojen kautta.
Ja olen korkeamman koulutuksen käynyt, yliopistovirassa oleva nelikymppinen nainen.
Sä voit katsoa vaikka pikku kakkosta jos haluat, ei kuulu muille.
Noh... Mä oon 35-v semi alfauros ja katon yhä animea jos siltä tuntuu. No worries, katso pois.
Ei tietenkään