Mikä pieni asia on nostanut elämisen tasoasi eniten?
Aloitan: kahden hengen tuplapeitto! Nukun yksikseni 120 leveässä sängyssä. Tuplatäkki on mahtava - sen alla voi pyöriä vaikka mihin suuntaan, ja peittoa vaan riittää ja riittää. Koskaan ei tule reuna vastaan. Lisäksi iso täkki palvelee hyvin päiväpeittona. Paras hankinta!
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkuksi pääseminen. Tosin se on aika iso juttu.
Pienistä asioista mukava löhönojatuoli. Takan ääressä kelpaa siinä köllötellä.
Mullakin nojatuoli. Ei edes ollu kallis, mutta mukavin tuoli ikinä. Nukun siinä usein osan yöstä, nukahdan telkkarin ääreen, eikä ole selkä tai niskat jumissa. Paras ostos ikinä.
Painosi?
Dildo, eli todella pieni pieni, mutta paljon elämänlaatua parantavia asia. Tilasin sen Temusta miehen korvikkeeksi, ja hyvin on toiminut, eikä valita mistään.
Tiliotteessa luvun perään lisätty nolla, kun tuella eläminen vaihtui palkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ensiksi konmari. Tavarasta irti pääseminen, iso juttu. Arki helpompaa.
Toinen oli luopuminen omasta asunnosta, muutin miesystövän luo.
Asunto vuokrattuna, asun rakkaan ihmisrn kanssa yhdessä.
Tämä myös auttaa taloudellisesti, koska lyhennän lainaa enemmän.Etätyöt.
Aloitin airbnb.n. Rahaa tulee lähes ilmaiseksi
Naapurisi hankkivat tuohon onneksi täydellisen stopin. Myös häätö on mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma auto.
En voi elää ilman.
Minulla juuri päinvastoin eli autosta luopuminen. Pienistä asioista ehkä wolttaaminen ja siivouspalveluiden ostaminen.
Hyvesignaloit luopumalla autosta ja sitten patalaiskana tuet orjakauppaa. HUOH!
En luopunut autosta hyvesignaloinnin takia vaan ihan itsekkäistä syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peräsuolen laskeuma.
Voit sitten p askoa suoraan taskuusi tai kenkääsi.
Ja kertoa siitä jokaiseen vauvaketjuun. Mahtaa olla todella palkitsevaa.
Vierailija kirjoitti:
Siivoojan hankinta. Nyt vkonloput lepoa varten.
Miten suuressa talossa asunnosa asut jos tarvitset kaksi päivää siivoamiseen? Vai oletko pakko-oireinen?
Vierailija kirjoitti:
Tiliotteessa luvun perään lisätty nolla, kun tuella eläminen vaihtui palkkaan.
Onnea 10000 euron nettoansioistasi kuukaudessa.
PS
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma auto.
En voi elää ilman.
Minulla juuri päinvastoin eli autosta luopuminen. Pienistä asioista ehkä wolttaaminen ja siivouspalveluiden ostaminen.
Uskon kyllä että olet itsekäs.
Moppaava robotti-imuri. Vihasin kumpaakin kotityötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma auto.
En voi elää ilman.
Hyvesignalointi on itsekkyyden muoto.
Alkoholin juomisen lopettaminen. En kokenut olevani ongelmakäyttäjä siinä mielessä, että pystyin hyvin olemaan ilmankin. Mutta join itseni välillä kuitenkin humalaan. Ei enää baareihin haaskattua rahaa, kännissä tehtyjä huonoja valintoja, huonoa unta, krapulaan tuhlattuja päiviä, eikä sosiaalisen ahdistuksen hoitoa rentouttavilla lasillisilla.
Kunhan töitä riittäisi osa-aikaiselle.
Uusi suhde upeaan naiseen; nyt saan joka ilta piparia eikä tarvitse lähteä uusia etsimään baarista.
Kun aloin pesemään eväsrasiat töissä. Muuten ne jäivät aina viikoksi homehtumaan tiskipöydälle. Nykyisin ihana nostaa suoraan työkassista kaappiin, ja aina on puhtaita rasioita pakata seuraava lounas mukaan.
Ostin halvalla sohvan. Toki oli minulla ennenkin ollut sohva. Mutta nyt ostin sen ihan itse, ja muutin olohuoneen järjestystä... Laitoin sohvan viereen pienen pöydän, ja nyt voin nauttia aamiaista siinä ja nähdä linnut ikkunasta samalla!!!
Ja vanha sohva lensi hiiteen kun siitä iskeytyi jousi minun selkään.
Oman makuuhuoneen ottaminen, kumpikin kuorstaan, ja nyt ei häiritä/häiriinnytä. Hyvät yöunet ja energiaa hellittelyyn päivällä.
Siivoojan hankinta. Nyt vkonloput lepoa varten.