Paljonko sinulla 50v on säästöjä puskuria ?
Laitan kyselyyn muutaman vaihtoehdon, omistuksia ei lasketa, vain rahaa tilillä
Kommentit (26)
Eipä tilillä ja sukanvarressa ole kuin max.500€. Kaikki menee mitä tuleekin. Elän hetkessä enkä mieti tulevaa. En ole vastuussa kuin itsestäni. Olen elänyt tähän asti mieleistäni elämää. Perustarpeet ovat aina löytyneet. Ravinto ja katto pään päälle. Kaikki muu on plussaa.
Kyllähän mun rahat on enimmäkseen talossa kiinni. Säästöjä on noin 70 tuhatta, toki nousee suht ripeästi nyt kun laina on maksettu. Pääosin tilillä, osin myös rahastossa. Tyhmähän niitä on tilillä makuuttaa mutta olen tosi turvallisuushakuinen.
Vierailija kirjoitti:
4554-vuotiaiden kotitalouksista neljäsosalla varallisuutta oli alle 31 600 euroa ja neljäsosalla yli 356 800 euroa vuonna 2019, kun mediaanivarallisuus oli 159 400 euroa. Vastaavasti 3544-vuotiaiden talouksista neljäsosalla varallisuutta oli alle 12 200 euroa ja neljäsosalla yli 209 700 euroa.
Tarkoittaako varallisuus tässä käteisvaroja? Käsittääkseni aloittaja tarkoitti niitä kysymyksellään.
Ei yleensä makuuteta rahaa tilillä. Rahat sijoitettu.
Vierailija kirjoitti:
4554-vuotiaiden kotitalouksista neljäsosalla varallisuutta oli alle 31 600 euroa ja neljäsosalla yli 356 800 euroa vuonna 2019, kun mediaanivarallisuus oli 159 400 euroa. Vastaavasti 3544-vuotiaiden talouksista neljäsosalla varallisuutta oli alle 12 200 euroa ja neljäsosalla yli 209 700 euroa.
Tämän ne sijoitusfanaatikot jättävät kertomatta. Pitää elää muutama vuosituhat jotta saa tuloksia aikaan...
Paljonko näyttää tilis saldo? kerro nyt ANONYYMISTI
Ap