Jos mobiiliverkko on alhaalla, miten tehdä ilmoitus viasta?
Luin IL:n jutun, jossa DNA:lla kehoitettiin välttämään tekemästä ilmoitusta, jos verkot on nurin ettei tule ruuhkaa vikailmoituksista. Ehkä olen vain tyhmä maalainen, mutta missä ja miten voi tehdä ilmoituksen, että kaikki yhteydet poissa pelistä, kun ei toimi puhelin eikä netti? Ajettava jonnekin jossa kuuluvuutta, lähettämällä pulloposti, kirje?
Kommentit (42)
Miten nämä ihmiset pärjäävät elämässä?
Vierailija kirjoitti:
On reilua, eihän siitä saa mitään korvauksia vaikka lapset altistetaan transuilulle ja muulle setamiesten touhuille.
Häh?
Itse teen läppärillä wifin kautta mutta sinä et tee mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä maalaisena pärjään. Mutta en ymmärrä, millä se vikailmoitus tehdään jos ei ole puhelinverkkoja. Lauantaista-maanantihin oli viimeksi verkot nurin. Ei toiminut mikään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
On reilua, eihän siitä saa mitään korvauksia vaikka lapset altistetaan transuilulle ja muulle setamiesten touhuille.
???
Vierailija kirjoitti:
Ei se wifikään toimi ilman nettiä.
Vierailija kirjoitti:
IDIOOTTIKIN LÖYSI KETJUUN.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos ei wifikään toimi?
Savumerkki, pulloposti, kirjekyyhky, kusti polkee.
Vierailija kirjoitti:
Maalla ainakin pärjätään kriisit paremmin, kun siellä ihan arkipäivää ettei toimi yhteydet aina ja sähkötkin tuon tuosta poikki. Kaupunkilaisilla saattaa tulla suru puseroon, kun ei se wifi toimikaan...
Ne kyllä tietää jo, ei siihen yhden mobikäyttäjän ilmoitusta tarvita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei toimi wifi niin miten ihmeessä pystyy tänne kirjoittamaan?. Mene sivulle downdetector ja tee ilmoitus siellä
Kirjeitse KOPin Aleksanterinkadun konttoriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei toimi wifi niin miten ihmeessä pystyy tänne kirjoittamaan?. Mene sivulle downdetector ja tee ilmoitus siellä
Jos vaikka luet aloitukseni uudestaan..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sulla on siis joku kiinteä, esim. valokuituyhteys tuon wifin takana?
(tiedoksi tähän ketjeuun, niin jos MOBIILIverkko on alhaalla, kiinteät yhteydet voivat ihan hyvin toimia ja toisin päin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on siis joku kiinteä, esim. valokuituyhteys tuon wifin takana?
(tiedoksi tähän ketjeuun, niin jos MOBIILIverkko on alhaalla, kiinteät yhteydet voivat ihan hyvin toimia ja toisin päin)
Huono sanavalinta otsikkoon, tarkoitin tietysti ihan kaikkia verkkoja, niin kiinteä luin mobiili, aina 2g:stä 5g:n.
Ap
Mä olen aina lähettänyt postikortin Telialle