Tupakointi parkkihallissa
Muutin kerrostaloon ja sain autohallipaikan. Ajoin autoni parkkihalliin ja avasin oven sekä haistoin tupakin savun. Huomasin vanhemman miehen tupakoivan. Lopuksi hän heitti tupakan lattiakaivoon.
Olin yhteydessä isännöitsijään. Isännöitsijän mielestä minun pitää selvittää autonrekisteri ja ilmoittaa hänelle se. Lisäksi hän sanoi, että diesel ja autonpensa ei syty. Kuulema tupakointi ei ole vaarallista autotallissa???? Onko asia noin??
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Jo on ukolla kotiasiat huonosti, kun pitää mennä parkkihalliin tupakalle. Se on tätä ns boomeri-sukupolvea, jotka ei ymmärrä että maailma on muuttunut, ja on olemassa muitakin ihmisiä, jotka otettava huomioon. Ja tupakoinnin välttäminen sellaisissakin paikoissa, missä sitä ei ole erikseen kielletty, kuuluu hyviin käytöstapoihin.
Jo on sulla asiat huonosti jos toi oli se mitä sait irti tästä aiheesta.
minä olen alkanut sanoa noille yleisissä tiloissa tupakoiville aina, että kiitos, kun levität syöpää ympärillesi. kiitos, kiitos, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Parkkihalissahan haisee muutenkin pakokaasu. Ei se röökittömyys tee siitä yhtään miellyttävämpää paikkaa.
Tekee, se pakokaasu tarttuu paljon vähemmän vaatteisiin eikä haise niin epämiellyttävältä. Tietysti jos on tuhonnut hajuaistinsa röökinpoltolla niin eihän sitä tajua.
Vaarallisempia ne pakokaasut on silti kuin yksittäinen röökinpolttaja. Dieselin pakokaasun haju tarttuu pahemmin vaatteisiin kuin rööki.
Te ette tiedä kuka mä oon. Te tulette kuulemaan musta. Näin totesi eräs röökaaja ja kun myöhemmin vuokralaisena selvisi, niin kyseinen tapaus olikin ostanut koko kiinteistön ja korottanut vuokria ja vesilamaksuja. Muutti myös lemmikkiystävälliseksi ja röökivapaaksi taloksi.
Tuli vielä aukomaan päätä ja virnuilemaan minulle. Kertoi kaiken ja minä totesin että muutan pois.
Hän totesi että niin hän ajattelikin ja totesi että hänhän sanoi että tulette kuulemaan hänestä ja et tiennyt kuka hän on.
Hän oli mahtava nuori herra ja hänelle ei auota.