Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmiin katsominen orgasmin aikana

Vierailija
19.11.2024 |

Vaimo tunnusti tänään ettei pysty katsomaan silmiin kun saan rakastellessa orgasmin. Olin hämilläni asiasta ja ehkä samalla hieman loukkaantunut. Onko muilla naisilla vastaavia estoja ja mistähän asia voisi juontaa juurensa? Olen kyllä kiinnittänyt huomiota että hän nauttii omat orgasminsa silmät kiinni, mutta ajatellut että keskittyy nautintoon.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän aina silmät kiinni. Tunne on silloin paljon intensiivisempi.

Vierailija
2/6 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät menee melkein automaattisesti kiinni, mutta jos ei mene, voi tulla ns. ahegao eli minulla oikeasti saattaa mennä silmät ristiin, kun saan. Se hävettäisi, joten roiskin suosiolla silmät kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että pystyisin saamaan mitenkään jos pitäisi toisen silmiä tuijotella. Tarpeeksi haastavaa muutenkin kumppanin kanssa. Pakko olla silmät kiinni ja keskittyä.

Vastaavasti minusta tuntuisi tungettelevalta tuijottaa toista niin herkällä hetkellä, joten siksi en sitä tee. Joku sitten varmasti näkee asian täysin toisin päin.

Vierailija
4/6 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomme meheni kanssa toisiamme silmiin, kun runkkaan häntä ja samalla työnnän sormea syvälle hänen pyllyyn ja katson voimakasta laukeamista.

Vierailija
5/6 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla väliä silmiin katsomisella, mutta se olisi kyllä kiihottavaa ja jollain tapaa imartelevaa jos vaimo haluaisi ylipäänsä katsoa miten laukean, pyytäisi siitä videon tai miten tahansa. Hän kuitenkin vaikka käsihoitoa antaessa kääntää vain päätä poispäin kun alan olla lähellä tulemista.

Ymmärrän tavallaan hänen pointtinsa joka on juuri tuo että se on liian intiimiä, mutta toisaalta ei silti oikein voi välttyä ajatukselta, että orgasmini on jollakin tavalla inhottava hänelle. Käsipesullekin on kipaistava välittömästi jos hän on minulle tehnyt hyvää. On tässä kuitenkin 30 vuotta seksiä harrastettu, joten luulisi että pientä tottumustakin siinä ajassa olisi tullut - ei hän muuten vaikkapa minun koskettamistani välttele ja katselee kyllä mielellään videot joissa kiusoittelen ilman laukeamista.

Vierailija
6/6 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen ei katso silloin kun keskittyy saamaan itsellensä. Sitten kun on minun vuoro, niin kyllä, katsoo silmiin, puhuu lempeitä tai välillä roisistikin.. Pyytää/käskee panemaan kunnolla jne. Ihana nainen mulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi