Mistä se mato oikein tuli RFK:n aivoihin ja minkä osan se söi?
RFK kertoi vaalien alla, että aivoissaan oli ollut parasiittimato, joka oli syönyt osan aivoistaan.
Globaalisti parasiitit ovat todella yleisiä ja niitä voi olla jopa yli miljardilla ihmisellä. Suomessa huonosti kypsennetystä järvikalasta voi saada matoja ja lapsilla yhä esiintyy kihomatoja. Trooppisessa ilmastossa parasiitit ovat vielä ärhäkämpiä ja voivat aiheuttaa rajuja oireita.
Kuitenkaan nykylääketieteen mukaan ei ole olemassa yhtäkään ihmisen parasiittia, joka syö aivokudosta. Munia ja nuoria matoja voi kulkeutua aivoihin, minne ne kapseloituvat ja kuolevat. Näin tapahtuessa ihminen voi kokea sekavuutta, tai sairaskohtauksen.
Joten on mielenkiintoista, mistä RFK oikein sai tämän aivoja syövän madon, minkä osan se söi ja onko se yhä hänen aivoissaan?
https://www.nytimes.com/2024/05/08/us/rfk-jr-brain-health-memory-loss.h…
Kommentit (48)
Ai niin. Tuli mieleen myös lemmikit ja kissat. Tuotantoeläimistä ei tietoa. Mitä ruokia tuodaan ulkomailta.
Veikkaan, että pisti poskeensa kognitiivisen osan. Mato tuli joko Wuhanin torilta, tai sitten ihan vain Mexikolaisen paperittoman siirtolaisen mukana.
On tainnut jo aiemmin joku loinen tuhota olennaisen osan hänen aivoistaan.
Jaa, löytyi sitten selitys tuollekin sekopäälle.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tai mikä on RFK?
Robert F Kennedy Jr. Entinen presidenttiehdokas ja Trumpin tuore terveysministeri.
Siitä karhunraadosta auton takakontissa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa. Siellä on lähellä eksoottisia alueita tai ulkomaat, joissa voi olla. Tai ruokia tai ulkomailla / saarissa maastoja. Järvikala pitäisi kypsentää hyvin ja sitä ei ole pakko syödä.
Joo mutta ei ne parasiitit yleensä mene aivoihin. Ja jos sinne kulkeutuvat, niin eivät syö aivoja.
Haastatellun lääkärin mukaan RFK:n väitteet kuulostavat zombie-elokuvalta.
Vierailija kirjoitti:
No sitä hän ei kerennyt syödä, vaan dumppasi Keskuspuistoon.
Mun suosikkijuttu on se jossa RFK sahasi kuolleen valaan pään irti ja kuljetti kotiin auton katolla. Lapsia inhotti koska auton ikkunoita pitkin sisälle valui valaan limaa ja ällötyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikkijuttu on se jossa RFK sahasi kuolleen valaan pään irti ja kuljetti kotiin auton katolla. Lapsia inhotti koska auton ikkunoita pitkin sisälle valui valaan limaa ja ällötyksiä.
Selittää hyvin, miksi edes oma perhe ei tukenut ehdokkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Kun tyypillä on tapana syödä kuolleiden karhujen ja valaiden raatoja, mitä 99% muusta ihmiskunnasta ei tee, niin ehkä hän on voinut saada jonkun harvinaisen aivoja syövän madon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tyypillä on tapana syödä kuolleiden karhujen ja valaiden raatoja, mitä 99% muusta ihmiskunnasta ei tee, niin ehkä hän on voinut saada jonkun harvinaisen aivoja syövän madon?
Mutta fluori on RFK:n mielestä kommunistien juoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta fluori on RFK:n mielestä kommunistien juoni.
Lisää sekavia väitteitä on varmasti luvassa ja USA:n terveysviranomaiset joutuvat toimimaan niiden varassa.
Entä ne 80 Samoalla kuollutta lasta?
Muutenkin hieno teema kampanjoida: Minulla ei ole täysin toimivia aivoja.
Trump sitten kelasi, että tästä tyypistä tulee loistava ministeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä hän ei kerennyt syödä, vaan dumppasi Keskuspuistoon.
Totta. On kuitenkin ilmeisesti syönyt raatoja ennenkin joten sitä veikkaisin syyksi.
Olisko ollu aivot syövä ameeba. Niitähän on USA:n järvissä.
Suomalaisetkin saa ihan pian trikiinimatoja aivoihinsa, kun syövät huonosti kypsennettyjä joulukinkkuja.
Ja yerseniamatoja.
Vaikea sanoa. Siellä on lähellä eksoottisia alueita tai ulkomaat, joissa voi olla. Tai ruokia tai ulkomailla / saarissa maastoja. Järvikala pitäisi kypsentää hyvin ja sitä ei ole pakko syödä.