Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leo Johannekselle pikkuveli

21.02.2007 |

Alunperin päädyimme Leoon koska se on sama suomeksi ja ulkomaisilla, helppo ja lyhyt. (Ja hieno ja tarkoittaa leijonaa ja ...)

Johannes on taas kulkenut mun suvussa ja voisi olla myös pikkubroidin toinen nimi.

Itse olen miettinyt seuraavia, mutta mies ei oikein lämpene:

Joel Hannes

Nooa Johannes

Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan =)

-anja-

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota toista nimeä vielä miettisin. Onko sen pakko olla se Johannes? Entä joku muu samasta nimestä johdettu? Tai vaikka Joel Jeremias?

Vierailija
2/7 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suvussa on tuo Johannes-nimi ja haluaisitte edelleen toisen lapsen kohdalla käyttää suvun nimeä, ehdottaisin silloin esim. Juhani- tai Juhana-nimeä.

Molemmat nimet ovat (kai) samasta kantanimestä kuin Johannes ja nimipäiväkin on samana päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin asuu pieni Leo poika =). Tässä ehdotuksia pikkuveljelle:

Lukas

Lauri

Lasse

Lassi

Lenni

Leevi

Myös Joel ja Nooa ovat tosi hyviä vaihtoehtoja... tässä vielä yksi " villi kortti" ....

miten oli LEON veljelle NOEL =)

Ja minäkään en enää Johannesta toiseksi nimeksi laittaisi, kun se jo isoveljellä käytetty. Jeremias, Juhana, Juhani hyviä ehdotuksia mitä olit saanut. Myös Joonatan kiva toiseksi nimeksi, jos J-kirjaimella alkavan haluaa. Vanha S-loppuinen, kuten Johannes, olisi myös Aleksis... Leo Johannes ja Joel Aleksis esimerkiski olisi tosi komea sisaruspari =)

-Iitu- *Ja nelikko, joista yksi Leo Joonatan =)*

Vierailija
4/7 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita kivoja voisi olla:

Eemil

Eelis

Lasse

Liinus

myös minä laittaisin toiseksi nimeksi jonkun muun kuin Johanneksen. Ehdotetuista Julius ja Jeremias ovat kelpo vaihtoehtoja!

Vierailija
5/7 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin asumme ulkomailla ja halusimme nimen, joka on helppo lausua seka Suomessa etta ulkomailla.

Vierailija
6/7 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leo Johannes ja

Okko Juhana

Ossian Valdemar

Elis August

Selim Tobias

Sulo Karolus

Kaius Nikolai

Vierailija
7/7 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Johannes voisi aivan hyvin olla veljenkin toinen nimi, kun se on kerran tärkeä suvun nimi. Tosin Johanneksesta on sen verran paljon eri versioita, että niitäkin voisi käyttää, jos ne miellyttävät. Mutta ei minusta yhden ja saman nimen käyttäminen toisena ole mitenkään eriskummallista.

Miltä kuulostaisi Selim? Vanha ja komea nimi kuten Leo, ja helppo myös ulkomailla. Myös esim. Niilo, Olavi ja Paulo sopisivat hyvin.

Selim Johannes

Akseli Johannes

Olavi Johannes

Noel Johannes

Paulo Juhana

Ilmo Juhana

Elmo Juhana

Niilo Hannes

Eero Hannes

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän