Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain syksyn aikana tuhat euroa säästöön

Vierailija
19.11.2024 |

Tämä voi olla monelle pikku summa, mutta minulle merkittävä. Osa tuli veronpalautuksena, osa palkoista pikkuhiljaa syksyn aikana. Olisin helposti voinut laittaa rahan menemään sinne tänne, mutta pysyin lujana ja jätin jemmaan. Ihan tolkuttoman hyvä mieli tuli, kun tänään tuli tuo summa täyteen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu! Itsekin pyrin säästämään ja mukavaa kun on puskuria kaiken varalta.

Vierailija
2/6 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! 

Se on mukavaa, kun ei tili kitise ihan viimeisiään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa tonni, varmasti maksan takas.

Vierailija
4/6 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että olin samalla tavalla keräillyt jostain ylimääräisistä ja samalla säästänyt ehkä n. 1200-1500 euroa. Sitten tuli kesä. 

Vierailija
5/6 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Tuosta olisi helppo jatkaa kunnon säästösuunnitelma, jakaa ihan excelin taulukkoon kaikki tulot ja menot niin tulet yllättymään kuinka siinä helposti huomaa säästökohteita ja alkaa ihan vahingossakin kertyä rahaa säästötilille!

Vierailija
6/6 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi niin, että olin samalla tavalla keräillyt jostain ylimääräisistä ja samalla säästänyt ehkä n. 1200-1500 euroa. Sitten tuli kesä. 

No sepä se, kohta on joulu. Tämän takia siirsin rahan "unohduksiin" arvo-osuustilille, mistä se pikkuhiljaa siirtyy rahastoihin. Laitan sinne yleensä ihan pientä summaa kerrallaan. 

Ap