Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako päivää putkeen pystyt syömään samaa ruokaa

Vierailija
19.11.2024 |

Jos teet esim ison määrän jotain laatikkoruokaa, niin montako päivää putkeen pystyt sitä syömään ennen kuin alkaa tökkimään?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes ruoka on loppu.

Vierailija
2/38 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnes ruoka on loppu.

Siinähän se tuli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, vaikka viikon.

Vierailija
4/38 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin edellisellä, kunhan se loppuu. Tärkeämpää on se, että ruokaa on helposti ja nopeasti saatavilla. 

Vierailija
5/38 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on hyvää, niin mikäs siinä. Jos ei ole omaan makuun, niin tökkii jo heti alussa. Kun on perhettä, niin välillä joutuu lapiomaan niitä ei niin mieluisiakin suuhunsa.

Vierailija
6/38 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla on kaveri, joka ei syö kuin yhden päivän samaa ruokaa ja sen jälkeen se on tähteitä eli jätettä, ja se pitää heittää pois. Hän tekee tai ostaa joka päivä uuden ruuan. Hänellä on pakko olla joku häiriö.

Vierailija
7/38 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme päivää

Vierailija
8/38 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan neljä vuotta syöty aina sama ruoka: aamulla kaurapuuroa marjoilla, lounaaksi perunaporkkanaparsakanaa, illalla kanamunavoileipiä hedelmien kanssa. Kahvia välipalaksi. Tälleen jatketaan loppuelämä.

Vierailija
9/38 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä pystyisi vaikka aina, jos olisi pakko. Mutta yleensä syön 2-3 päivää. Olen sinkku, enkä viitsi tehdä mitään 1 hengen annoksia, teen samalla 2-3 ja syön sitten seuraavina päivinä jämät. Säästyypä kokkaukselta ja tiskaamiseltakin. Ei sitä arjessa aina niin suuria makunautintoja tarvi olla, riittää että on ihan syötävää, ja jotkut mikrotetut tähteet, ehkä pienellä salaatilla ja maustekastikkeilla höystettynä on ihan ookoo.

Vierailija
10/38 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden päivän jälkeen alkaa jo maistumaan puulta. Pyrin tekemään juuri niin paljon ruokaa, ettei sen kauemmin tarvitsekaan mutustella.

Vierailija
11/38 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aina sunnuntaisin keiton evääksi josta syön arkilounaat eli viisi päivää. 

Vierailija
12/38 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruoka pysyy hyvänä syön vaikka kuukauden, mutta yleensä syön 3pv ja sen jälkeen laitan pakastimeen annosrasioissa. 

Vierailija
13/38 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollaan neljä vuotta syöty aina sama ruoka: aamulla kaurapuuroa marjoilla, lounaaksi perunaporkkanaparsakanaa, illalla kanamunavoileipiä hedelmien kanssa. Kahvia välipalaksi. Tälleen jatketaan loppuelämä.

Mekin ollaan kohta kymmenen vuotta menty samalla. Kauppalistassa on noin 15 tuotetta. Ruoka on vain polttoainetta. 

Vierailija
14/38 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä pystyisi vaikka aina, jos olisi pakko. Mutta yleensä syön 2-3 päivää. Olen sinkku, enkä viitsi tehdä mitään 1 hengen annoksia, teen samalla 2-3 ja syön sitten seuraavina päivinä jämät. Säästyypä kokkaukselta ja tiskaamiseltakin. Ei sitä arjessa aina niin suuria makunautintoja tarvi olla, riittää että on ihan syötävää, ja jotkut mikrotetut tähteet, ehkä pienellä salaatilla ja maustekastikkeilla höystettynä on ihan ookoo.

Mä haen yksin asuvana lounasedulla sen verran että syön siitä kahdesti päivän aikana. 

Vierailija
15/38 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut tarvetta testata, montako päivää voisi syödä samaa. Syödään, kunnes ruoka loppuu. Joku keitto tai laatikkoruoka voi venyä kolmeen eri kertaan (eli kahdelle tai kolmelle päivälle), harvemmin sen kauemmin. Itselle perus arkiruoka ei muutenkaan ole mikään nautinto, joka vähenisi kerta kerralta, vaan tapa siirtää nälkää eteenpäin.

Vierailija
16/38 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinasuva ja teen ruokaa isompia satseja kerralla. Olen huomannut, että neljän päivän jälkeen ruoka kuin ruoka alkaa tympäistä, siis jos sitä syö lounaalla töissä ja sitten vielä illalla kotona. Sen jälkeen on pakko tehdä jotain muuta ruokaa.

Vierailija
17/38 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just söin soijamakaronilaatikkoa kuusi kertaa. Söin kyllä muutakin siinä välillä, koska syön eri ruokaa lounaaksi ja päivälliseksi ja kerran kävin lounasbuffetissa.

Pari viimeistä annosta ehkä jo vähän kyllästytti, mutta toisaalta viimeinenkin meni silti plussan puolelle, kun sai vain lämmittää ruoan ja tarvitsi vain pieni salaatti tehdä siinä lämmittäessä. Jos vielä useampia annoksi tulisi kerralla, niin sitten kyllä pakastaisin ihan jo säilyvyydenkin takia, ja joskus yli neljänkin menevät laitan pakkaseen.

Vierailija
18/38 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max pari päivää. Vaikka kuinka ison annoksen teen, pojat syövät sen viimeistään toisena päivänä loppuu.

Jos haluan syödä sitä useampana kuin kahtena päivänä, minun pitää ottaa sitä heti valmistamisen jälkeen rasioihin ja laittaa pakasteeseen.

Vierailija
19/38 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko oikeasti ihmisiä jotka syö samaa ruokaa monta päivää peräkkäin?

Mitä ihmettä?

Siis sehän ruoka on ihan hirveän makuista ja väljähtänyttä jo seuraavana päivänä, jos minä teen liikaa ruokaa niin heitän sen vain roskiin tai annan koiralle.

Vierailija
20/38 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mulla on kaveri, joka ei syö kuin yhden päivän samaa ruokaa ja sen jälkeen se on tähteitä eli jätettä, ja se pitää heittää pois. Hän tekee tai ostaa joka päivä uuden ruuan. Hänellä on pakko olla joku häiriö.

Onko hän niitä, jotka eivät voi lämmittää edellisenä päivänä kotona tehtyä ruokaa, koska "se on vanhaa, ja lämmitettynä pahaa", mutta kaupasta ostaa monta päivää sitten valmistettua ruokaa, lämmittää sitä, ja syö hyvällä ruokahalulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi