Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä ei seiso!

Vierailija
19.11.2024 |

Olen hämmentynyt, koskaan ennen en ole tällaisessa tilanteessa ollut aiemmin. Olen korviani myöten ihastunut mieheen (molemmat kolmekymppisiä) ja muutama yritys takana eikä miehellä seiso. Hän itse sanoo, että mieli tekee nyt tämän vaikka haluja olisi. Nyt ollaan tilanteessa, että itseä jännittää seuraava kerta mikäli sekään ei onnistu :( Mikä tällaisessa tilanteessa auttaa, kokemuksia? Ja ennen kuin joku aloittaa niin en ole ruma enkä ylipainoinen eikä ongelmia aiempien seksikumppaneiden kanssa ole ollut. 

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä ei ole ennen ollut ennen ongelmia niin veikkaan että häntä vain jännittää uuden kumppanin kanssa. Itseä jännitti kanssa nykyisen kanssa niin ei oikein seisonut myöskään mutta sitten kun nainen suhtautui siihen hyvin ja rentouduin niin se auttoi ja seuraava kerta menikin jo helpommin 

Vierailija
62/70 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ahkera itsetyydyttäjä, kuten useimmat miehet on, hänen kannattaisi jättää ne puuhat vähäksi aikaa kokonaan. Saattaisi kummasti alkaa keulimaan, jos ei vähään aikaan saisikaan sitä jokapäiväistä helpotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse passiivinen vai aktiivinen?

Odotko vain, mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään?

Vierailija
64/70 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pistät kaiken peliin"-omalta osaltasi! Etköhän sä nyt yhden munan saa seisomaan!?

Vierailija
65/70 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli parikymppisen poikakaverin kanssa sama ongelma. Muuten seisoi, mutta kun olisi pitänyt alkaa tositoimiin, lerpahti. Puoli vuotta meni, hoidettiin seksi  muilla tavoilla ja varoin asettamasta paineita enkä tietenkään syyllistänyt.  Erään kerran sitten annoin ensin suuseksiä ja sitten päälle istumaan ja pussailemaan ja se meni viimein jäykkänä sisään. Sen jälkeen ei ollut ongelmia.  Tilanne otti kyllä itsetunnon päälle ja vaikutti seksiin niin että suhteen ajan miehen halut jäi pysyvästi pääosaan.

Vierailija
66/70 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin nuorena ongelmia erektion kanssa, niin huonolta kuulostaa.

Iän karttuessa vain pahenee.

Vierailija
67/70 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole ikäkysymys.  Yleensä se on suorituspaine: jos on vaikka eka kerralla mennyt pieleen, niin saattaa jäädä päälle. Siksi esim. juovuksissa ei pitäis eka kerralla olla.

Vierailija
68/70 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Nuorena ja vanhana erektiohäiriöt johtuvat eri syistä. 

Vierailija
69/70 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella lopahtaa klitoris ja sitten multa menee halut.

Vierailija
70/70 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile katsoa vihaisesti käden puuskassa kun mies yrittää vemputtaa sitä pystyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi