Lue keskustelun säännöt.
muistovärssy
21.02.2007 |
Ajattelin pappani arkulle laskettavaan kukkavihkoon teksiä:
Heittäkää hiljaa arkulle multaa, siellä on pappa, siellä on kultaa.
Onko se hyvä vaikka onkin lyhyt? En usko pystyväni lukemaan pidempää tekstiä...:(
Lisäänkö siihen vielä esim. Lämmöllä muistaen Liisa perheineen
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Loppuun tosiaan lisäät sitten esim. tuon mainitsemasi henkilökohtaisen osan.