Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs tekisit? Puoliso rakkauslasien jälkeen.

Vierailija
19.11.2024 |

Ollaan tapailtu 3 vuotta. Suhde on ollut jatkuvaa alkuhuumaa, koska asuimme erillään.. Nyt olemme asuneet 6kk yhdessä ja tavallaan kaikki toimii hyvin. Mutta. Puoliso on antanut itsestään ihan erilaisen kuvan ns etäily vaiheessa ja ihan selkeästi valehdellutkin.

Esimerkkinä on kovasti selittänyt  miten ei kaipaa ihmiskontakteja, on vaikeasti ihmisiin tutustuva ym. = Todellisuus tuntee jokaisen saman ikäluokan ihmisen " vastakkaista sukupuolta" paikalliselta kuntosalilta. Moikkaus tasoa selkeästi paremmin. 3v on luonut uudella asuinpaikallaan kymmeniä tuttuja ja minua hämmentää se että kaikki ovat vastakkaista sukupuolta ja normaalia viehättävämpiä ihmisiä.

On selittänyt  ihmisiä jotka nousseet esiin ihan muina kuin ovat. Esim minulle on kerrottu pari kertaa henkilön olevan vanha työkaveri. " Alettiin tapailla kun hän muutti" työkaverit on 100km päässä.Mutta nyt nämä ihmiset ovat kuitenkin samalla kuntosalilla.

On ollut todella epäileväinen ja halunnut tarkat rajat mm sosiaaliseen mediaan. Tarkkaillut rajojen noudattamista. Näiden pienten punaisten lippujen jälkeen olen alkanut itse stalkata häntä. Todennut että hän on rikkonut rajoja, jotka itse saneli.

Nämä eivät ole isoja asioita. Mutta silti alkanut kyseenalaistaa miksi hän on selvästi antanut itsestään erilaista kuvaa?.

Mitäs tekisitte?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Halusin sosiaalisesti kyvyttömän miehen, mutta hän onkin pidetty, nyyh."

Naisen. Ja kyllä yksi viehätys hänessä oli just se introvertteys mitä hän mainosti.

Mitä ei sitten olekkaan.

Siis jos hän on nainen, ja hänelle tullaan kuntosalilla juttelemaan, hän ei välttämättä ole itse petturi. Naiset ovat myötäileviä, eli jos heitä lähestytään, useammin käyvät sen ystävällisen keskustelun kuin sanovat tylysti ei, ihan vaistonvaraisesta turvallisuushakuisuudesta

Itse miesvaltaista lajia harrastaneena tiedän, että yksin naisena harrastaminen on kuin magneetti miehille. Aina on joku manspleinaamassa tai tekemässä tuttavuutta, vaikka itse keskittyisi ihan omaan suoritukseensa. Et tiedäkään kuinka vammaiseksi tämä menee, eräs mies alkoi esimerkiksi viheltelemään kovaäänisesti saadakseni huomioni, kun en ottanut tähän katsekontaktia

Tämä ei toki poista tuota valehteluosuutta. Mutta sille et voi yhtään mitään, että nainen tulee aina saamaan huomiota ja lähestymisiä joka paikassa, jos on viehättävän näköinen. Ainoa ratkaisu tähän on tapailla jotain perunan näköistä

Vierailija
22/24 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Halusin sosiaalisesti kyvyttömän miehen, mutta hän onkin pidetty, nyyh."

Naisen. Ja kyllä yksi viehätys hänessä oli just se introvertteys mitä hän mainosti.

Mitä ei sitten olekkaan.

Siis jos hän on nainen, ja hänelle tullaan kuntosalilla juttelemaan, hän ei välttämättä ole itse petturi. Naiset ovat myötäileviä, eli jos heitä lähestytään, useammin käyvät sen ystävällisen keskustelun kuin sanovat tylysti ei, ihan vaistonvaraisesta turvallisuushakuisuudesta

Itse miesvaltaista lajia harrastaneena tiedän, että yksin naisena harrastaminen on kuin magneetti miehille. Aina on joku manspleinaamassa tai tekemässä tuttavuutta, vaikka itse keskittyisi ihan omaan suoritukseensa. Et tiedäkään kuinka vammaiseksi tämä menee, eräs mies alkoi esimerkiksi viheltelemään kova

Ja

Juu. Tuo juttelu ja miesten kiinnostus salilla ja muuallakin on ihan perus juttua. Mutta ainakin itse tottunut siihen että jutustelu on hyvin kevyttä. Esim itse käyn salilla moikkaan ihmisiä myös naisia. En tiedä yhdenkään etunimeä vaikka small talkataan.   Puolisolla toi tuntuu olevan enemmän sellaista et nää ukot hyvä ettei tiedä pikku pöksyjen väriä.

Mut eniten tässä häiritsee miksi valehdella asioista mitkä eivät olisi muuttaneet mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut aikaisemmin mustasukkainen ja kontrolloivat miesystävä ja selittelee nyt varmuuden vuoksi. 

Vierailija
24/24 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulle olisi isoja asioita. Mielenkiinto miestä kohtaan lopahtaa heti, jos hän osoittaa jotain häntäheikkimäisiä piirteitä.

Sama. Tapailin miestä jolla oli oudon paljon naispuolisia moikkaustuttuja, näitä osui treffeillämme vähän väliä kohdalle. En kysellyt tarkemmin keitä nämä naiset olivat mutta aika varma olen, että jotain hänen vanhoja panojaan. Ja jos ei, en silti halua kumppanikseni miestä, joka on joku paikallinen legenda jonka suunnilleen joka toinen vastaantulija tuntee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi