Lopettakaa jatkuva vihaaminen
Miksi ihmeessä täytyy ruokkia ja suorastaan kuola valuen hakea vastakkainasettelua kaikessa?
-Persu ja vassari. Ei kaikki jostakin asiasta eri mieltä olevat ole sitä toista ääripäätä.
-Nainen ja mies. Miksi täytyy vihata ja arvostella? Väheksyä. Ehkä sulla on ollut huonoja kokemuksia, mutta älä syytä kokonaista sukupuolta siitä. Se on typerää, sivistymätöntä ja katkeraa. Me tarvitaan toisiamme, myönnät sitä itsellesi tai et. Kpäisiä yksilöitä on, eikä se ole sukupuolisidonnaista. Ylipäätään kaikesta ei ole syytä tehdä sukupuolikysymystä. Kyseessä on tuolloin useimmiten oman pään ongelmat. Itsereflektio olisi usein suotavaa.
Nämä nyt oli vain kaksi esimerkkiä loputtomasta tarjonnasta. Kysyisin, että onko se vihaaminen, jankuttaminen ja somessa riehuminen oikeasti tehnyt sun elämästä parempaa? Voisitko tehdä kiukullesi ja katkeruudellesi jotakin muuta kuin syyllistää muita?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt maailma muuttui paremmaksi. Kaikki halaavat toisiaan, aurinko paistaa ja linnut laulavat.
Vastaapa avauksissa esitettyihin kysymyksiin suoraan. Jätä kerrankin passiivis-agressiivinen väistely sivuun.
Lopeta sinä hyökkäävä käytöksesi netissä. Ensin huolehditaan se oma tontti.
Siinä oli tosiaan ensimmäisessä lauseessa hyökkävää vaativuutta. Ehei, sitähän ei kukaan tee netissä. Vai tekeekö sittenkin?
Eli vaadit muilta sitä, mihin et edes itse pysty. Voit vaikuttaa vain omaan käyttäytymiseen. Keskity siihen.
Olen miettinyt samaa, minusta on turha kuluttaa itseään vihaamalla, paljon mukavampaa elää positiivisella mielellä ja etsiä iloa elämään itselle ja kanssaihmisille.
Jankkaamiseksi ja negaatioksihan tämäkin ketju osittain meni. Todisti osaltaan asian.
Hei AP! Olen samaa mieltä. Mutta... Jo ensimmäinen kommentti negaa! 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut, vaan realismia. Tosi asiaon, että voit vaikuttaa vain omaan käytökseesi. Jos haluat muutosta, ole se muutos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut, vaan realismia. Tosi asiaon, että voit vaikuttaa vain omaan käytökseesi. Jos haluat muutosta, ole se muutos.
Tosiasia on*
Mulle tuli sellainen olo eilen. Sinisen taivaan alla.
Eilen liityin.