Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työttömien haukkujat! Miksette koskaan ehdota että työtön saisi oikeaa palkkaa?

Vierailija
18.11.2024 |

Ja monissa duuneissa joita täällä ehdotellaan, lumen ja paskan luonti jne on jo ihan palkalliset työntekijät. Ei tarvita työttömyyskorvauksella tekeviä polkemaan palkkoja.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kukaan ei ole saanut lähtöpalkkana hyvää palkkaa koko 2000 luvulla. Se hyvä palkka ansaitaan työllä ja uralla etenemisellä. 

Vierailija
22/70 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kukaan ei ole saanut lähtöpalkkana hyvää palkkaa koko 2000 luvulla. Se hyvä palkka ansaitaan työllä ja uralla etenemisellä. 

Yhdenkään kokoaikatyön lähtöpalkka ei ole niin paska kuin luet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdenkään kokoaikatyön lähtöpalkka ei ole niin paska kuin luet.

Siis tuet.

Vierailija
24/70 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassarin itkupotkuraivari ulina ketju osa 9999990000000000000000000000000000

Music to my ears 

Vierailija
25/70 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työstä kuuluu maksaa korvaus. 9e päivässä ei ole kunnon korvaus. Tuolla summalla ei voi vaikuttaa loppuelämäänsä. Et voi ostaa omakotitaloa. Kyllä suomelta löytyy ylimääräistä rahaa kaikkeen turhaan. Työttömälle jää käteen 500e /kk +asunto suomessa. Valtion vika kun pyytää liikaa täällä asumisesta.

Vierailija
26/70 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hauku.

Minusta olisi mukavaa, jos saisin henkisesti raskaasta työstäni palkkaa, jolla voin elää. 

Vierailija
27/70 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kukaan työttömistä välittäjä ei ole koskaan ollut työtön t ai kokenut mitään muitakaan vaikeuksia (kuten sairaus, masennus).

Siksi ovat niin hölmöjä 

Vierailija
28/70 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis: valittaja

Vierailija
29/70 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että ainakin minä tahdon jonkun tekevän yritykseni töitä yhteiskunnan maksamana. Miksi minun yrittäjänä pitäisi siitä jotain maksaa? Olen jo perustanut yrityksen ja työllistänyt itseni. Eikö se riitä?

Vierailija
30/70 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska silloin heillä ei olisi "alamaailmaa", jota haukkua. Ei ketään, jota kohtaan tuntea ylemmyydentunnetta jne.

Vierailija
31/70 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työstä kuuluu maksaa korvaus. 9e päivässä ei ole kunnon korvaus. Tuolla summalla ei voi vaikuttaa loppuelämäänsä. Et voi ostaa omakotitaloa. Kyllä suomelta löytyy ylimääräistä rahaa kaikkeen turhaan. Työttömälle jää käteen 500e /kk +asunto suomessa. Valtion vika kun pyytää liikaa täällä asumisesta.

Niin omakotitalohan se työttömän ensimmäisestä tilistään täytyy voida ostaa, jotta voidaan sanoa, että palkka olisi asiallinen.

Vierailija
32/70 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että ainakin minä tahdon jonkun tekevän yritykseni töitä yhteiskunnan maksamana. Miksi minun yrittäjänä pitäisi siitä jotain maksaa? Olen jo perustanut yrityksen ja työllistänyt itseni. Eikö se riitä?

Näin ajattelevia yrittäjiä on oikeasti olemassa ainakin Lahdessa.

Vierailija
33/70 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä työstä ei makseta oikeaa palkkaa? 

Vierailija
34/70 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin omakotitalohan se työttömän ensimmäisestä tilistään täytyy voida ostaa, jotta voidaan sanoa, että palkka olisi asiallinen.

Aivan, nämähän ovat ne vaihtoehdot: yhteiskunta maksaa 9 e päivässä tai sitten omakotitalo ensimmäisestä tilistä. Välimuotoja ei ole.

Vierailija
35/70 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on kommunismia!

Vierailija
36/70 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on todella huonot palkat ja kovat vaatimukset myös ns. perustöihinkin. Korkeakoulututkinto pitäisi olla ja palkka 2200 €.

Vierailija
37/70 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea palkka pitää ansaita! Työtön ei siihen kykene, joten hänelle tarjotaan muita vaihtoehtoja.

Sinäkin voit koska tahansa joutua työttömäksi vaikka miten liikoja kuvittelet itsestäsi.

Se ei liity mitenkään siihen että ihan jokaisen on velvollisuus tehdä työtä ansaitakseen elantonsa. Kellekään ei pidä maksaa kotona makaamisesta ikinä yhtään mitään.

Aika monet meistä makailevat kun saamme lapsia ja siitä maksetaankin, ei pitäisi, tai sitten niin että pitäisi sen makoilun sijaan tehdä palkkatöitä ja siinä sivussa se lapsikin hoituu esim. kaupan kassan työ on hyvä esimerkki. 

Vierailija
38/70 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ajattelevia yrittäjiä on oikeasti olemassa ainakin Lahdessa.

Ikävää, että heitä on myös eduskunnassa.

Vierailija
39/70 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on aikuisen ihmisen omalla vastuulla etsiä työpaikka josta saa oikeaa palkkaa. 

Kyllä. Ja jos ei silti sellaista löydä, ei pidä kenenkään aikuisen siitä mitään marista. Kaikille ei ole työpaikkoja, ei nyt, eikä koskaan tulevaisuudessa.

Vierailija
40/70 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työttömän pitäisi saada palkkaa?