Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yksinäöinen komea mies ja meen taas hakemaan kaljaa kaupasta!

Vierailija
18.11.2024 |

ei ole tarpeeksi kaunista ja  älykästä naista minulle

siksi haen kaljaa, keäävksi meen Espanjaan KELAN rahoilla "hakemaan töitä", kelan mummu sanoi että ok mee vaaan

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen yksinäinen kaunis ja älykäs nainen ja menen myös hakemaan taas kaupasta kaljaa. Olen menestynyt urallani ja minulla on kaikki, mitä tarvitsen, joten en tarvitse nurkkiini mitään kela-elättejä. Kiitos. 

Vierailija
2/4 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua saa tulla iskemään vaikka kaupan kassalla. Mutta kannattaa äkkiä kiikuttaa ne kaljat takaisin hyllyyn ja ostaa vaikka kanasuikaleita ja joulukortti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen yksinäinen kaunis ja älykäs nainen ja menen myös hakemaan taas kaupasta kaljaa. Olen menestynyt urallani ja minulla on kaikki, mitä tarvitsen, joten en tarvitse nurkkiini mitään kela-elättejä. Kiitos. 

Sinulla on kaikki mitä tarvitset, mutta olet yksinäinen? Eihän sinulla ole sitten kaikkea mitä tarvitset. Itse asiassa sinulla ei ole mitään.

Vierailija
4/4 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varakas mies ja  en ole koskaan seurustellut kenenkään kanssa. Kuulostaa varmaan vitsiltä mutta ei ole. Ei naiset ole halunneet tutustua minuun. Sain jo nuorena alle 20 vuotiaana isältäni ison perinnön ja kuvittelin että saisin helposti naisen ja perheen perustettua. 20 vuotta mennyt sinkkuna kuitenkin. Olen leveillyt rahoilla mutta ei naiset edes ole huomannut.