Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-O-o-O-o-O-o- HELMIEN KESKIVIIKKO -o-O-o-O-o-O

21.02.2007 |

Availempa taas pinoa kun ei ollut vielä avattu..Oonko mä ainut kasassa oleva täällä kun ei ketään näy!?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetysliivit G: Mulla on kahdet Triumphin liivit..tosin edellisistä raskauksita ja ne ei enää mene päälle..hamrittaa TODELLA kun ne oli hyvät päällä ja ihan ok näköisetkin!

Nyt mulla sitten on muutamat Lindexin tms halvemmat liivit.Sellaisia että on vähän kasvun varaa.

Jos jotakin kiinnostaa noi Triumph liivit niin voisin ne halvalla myydä pois..niitä ei kuites ole käytetty kuin parisen vkoa molempia niin harmittaa jättää ne kaappiin vaan lojumaan.Koko tais olla B75 ja B80.

Mutta nyt menen jatkamaan ruuanlaittoa..palailen taas.=)

Jonzu

Vierailija
22/28 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta maaliksista olen taas vierailulla. Olisin kiinnostunut ostamaan ne liivit. Minkä värisiä ja paljonko pyydät?

-m-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisia on molemmat.Laitas mailia nasutin_83@hotmail.com niin voin laittaa sulle illalla kuvat liiveistä!

Jonzu

Vierailija
24/28 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistusten toivossa.. tietokoneella istuminen tuntuu niitä lisäävän, mutta sitten kun nousen tästä pois niin heti ne loppuu.

Kiva kuulla joku positiivinenkin käynnistyskokemus (kolomonen)! Jos tämäkin vaan tarvitsisi pienen tönäisyn, että lähtisi liikkeelle. Kaveri köllöttää aika ylhäällä edelleen, ei kai laskeudu ennenkuin kunnon supistukset alkaa. Johan tuota näillä viikoilla luulisi vauvan olevan putoamaisillaan, mutta se on itse asiassa jopa noussut ylöspäin parin viikon takaiseen tilanteeseen verrattuna.

lennard, jo epätoivoinen

Vierailija
25/28 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pari kertaa vessassa käydessä emättimestä valunut jotain vaaleahkoa nestettä..en tiedä onko se sit lapsivettä vai valkovuotoa.Mitenkään runsaasti sitä ei ole tullut,vähän valunut vain.

Pikkuhousunsuoja on pysynyt täysin kuivana..mutta siis tilannetta seurailen.

Maha on ollut kans sekaisin että vois enteillä lähtöä mut saa nähdä pyörinkö täällä vielä huomennakin..

Ilmoittelen kun/jos jotain muutoksia tulee..tai jos mua ei näy huomenna niin sitten olen päässyt matkaan.(voi toki olla täysin toiveajattelua)

Jonzu ja masukki rv 40+5

Vierailija
26/28 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh..kyllä väsyttää, vaikka en itse uimassa ollutkaan, istuin kahviossa pari tuntia kun lapset ui.

Sen päälle vielä kauppareissu ja nyt pitäis vielä miehelle tehdä ruoka illaksi ja hakee se vielä töistä kymmeneltä.. Olis ollu mukava vaan kömpiä sohvan pohjalle ja huilia loppuilta siellä! Meni kyllä mukavan nopsaan tämä päivä kuitenkin.

Mulla valuu kanssa kokoajan jotain housuun, mutta epäilemättä se on vaan pelkkää valkovuotoo, niin kun tähänkin asti..

Ihmettelijöitä mahan koosta ja yliaikaisuudesta riittää kaupassa ja joka paikassa mihin ikinä meenkin.

Alapää on tullut taas tosi kipeeks ja tuntuu, että vauva alkaa tosissaan jo valuun alaspäin päivä päivältä enemmän, lupaavaa!!

Seuraavana lähtövuorossa olijoille tsempit!!

nyt siis ruuanlaittoon

mammutti ja Vilppu rv 40+5

Vierailija
27/28 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 8.2. sektiolla. Erinäisten vaikeuksien vuoksi päästiin kotiin vasta pari päivää sitten.

Onnellinen Pääsky ja poikanen

Vierailija
28/28 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas todella jännittävä peli, ratkesi vasta viimeisillä sekunneilla. MUTTA siltikään ei yhtään supistusta tai muutakaan, vaikka pompin siellä katsomossa ihan innoissani.

JONZU: Toivotaan, että lähtö nyt tulisi sulle!!! Tsemppiä! bd öö

Neuvolasta sen verran, että itselläni on ollut neuvola normaalisti kerran viikossa (rv 39+4 ja rv 40+4) ja ensi viikolla ei sitten enää olekaan neuvolaa, vaan suoraan sairaalaan sinne yliaikaiskontrolliin (rv 41+5), jos silloin vielä kasassa olen. Siellä sitten miettivät, että koska pitäisi käynnistää ja todennäköisesti se venyisi vielä seuraavan viikon alkuun, kun tuo kontrolli on torstaina 1.3, niin käynnistys olisi sitten varmaankin aikaisintaan maanataina 5.3 (rv 42+2), kun mulla ei ole mitään vaivoja riesana. Tietenkin istukan kunto ja vauvan vointi sen määräävät. Mutta onhan tässä vielä toivoa, että ehtisi tulla ennen sitä itsestään. Aika hassua, jos tosiaan vasta maaliskuussa saisin tuon oman nyytin syliini.

Nyt alan katsella Pakoa koneelta aikani kuluksi. Miehellä olisi perjantaina synttärit ja pitäisi hänelle keksiä joku kiva pieni lahja. Ajattelin, että keväämmällä (toukokuu(?), kun itselläni on synttärit, riippuu tietenkin vauvasta paljon) sitten juhlisimme kunnolla kummankin synttäreitä viemällä vauvan esim. äidilleni yhdeksi yöksi ja menemällä hotelliin ja hemmottelemalla toisiamme, mutta olisi kiva jotain pientä antaa jo oikeanakin päivänä. Ehkäpä teen mokkapaloja, mies rakastaa niitä. Vai olisiko kellään hyviä ideoita?!?

Nyt hyvää yötä ja toivottavasti mahdollisimman moni pääsee jo ensi yönä lähtemään! Ilmoitelkaahan, jos siltä näyttää. :) Tsemppiä tositoimiin kaikille!

Jolanda