Millaisen naisen kanssa ET olisi valmis tällä hetkellä seksiin?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen kanssa johon mahtuu neljä sormea kerralla tai enemmän.
Kaikilla mahtuu yksi nyrkki.
Ei ole noin laajaa otantaa mutta ehkä uskon sanaasi. Harvemmille vähempi riittää.
Vierailija kirjoitti:
ET on hyvä leffa. En tiedä tyypin seksihaluista.
Kuvittelisin, että hän pitäisi oman lajinsa naaraista (jos on naisiin suuntautunut).
Sellaisen, joka on nainen vain oman ilmoituksensa mukaan.
Minun halut ei herää, jos naisella on lyhyet hiukset ja vielä pahempaa. jos tällä on siilitukka. En myöskään pidä naisista, jotka ajavat karvansa alapäästään.Tatuoinnit ja lävistykset herättävät vastenmielusyyttä.
Tyhmän jolla kunnon ryijy haarojen välissä 🤢
ET lähti takaisin avaruuteen jo 80-luvulla, vaikea siis arvuutella vastausta.
Minun halujani ei herätä lyhythiuksiset naiset.
läskin, feministin tms. vastenmielisen naisen kanssa en koskaan
Olen onnellisesti naimisisssa ja seksi on hyvää.
Luvan kanssa harrastan BDSM:ää yhden yhteisen perhetuttavan kanssa, mutta siihen ei liity paneminen. Voishan tuota sutaistakin, mutta rouva lupasi minua käyttöön vain sillä ehdolla että piiskailen tätä rouvaa housut jalassa.
alastomuus on mielestäni kiihottavaa. Nautin kovasti alastomasta naisesta, eikä kiihotustani vähenneä se, minkä muotoinen nainen kyseessaä. Läski, lyhyt, pitkä, laiha...monenlaiset naiset viehättävät. Mutta tatuoinnit ja lävärit on ehdoton turh-off.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoidun.
Lävistykset on vielä kamalampia. Pelkkä niiden näkeminenkin puistattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoidun.
Lävistykset on vielä kamalampia. Pelkkä niiden näkeminenkin puistattaa.
Onko lävärin sijainnilla merkitystä? Itselläni on yhteensä 7 korvalävistystä, joista yksi ylhäällä rustossa muut korvalehdessä (2+4), En kuitenkaan itse pidä näitä lävistyksinä, vaikka ne teknisesti sitä ovatkin.
Entä naiset, joilla on vain yksi lävistys korvakorulle kummassakin korvassa, kuuluvatko hekin samaan lävistettyjen kastiin? Entä jos korvakoru ei olekaan lävistetty, mutta on klipsulla, tarkistatko asian ennen puistatusta, vai ovatko hekin samaa porukkaa vaikkei lävistyksiä olekaan?
Niin eikös se enimmäkseen sen pojan kanssa hengaillut, vai muistanko väärin.